Фізичний стан студентської молоді
Анотація
Анотація. Визначено, проаналізовано та підсумувано результати досліджень різних авторів стосовно визначення фізичного стану молоді. Проаналізовано п'ять індексів оцінки фізичного стану з метою знайти найоптимальніший. З’ясовано, що найоптимальнішою є методика Є. А. Пирогової. Визначено, що у студентів переважає середній рівень фізичного стану. Достовірних відмінностей в фізичному стані за рівнями між хлопцями та дівчатами не виявлено.
Ключові слова: фізичний стан, студент, рівень.
Список використаної літератури
Апайчев А. В. К вопросу коррекции физического состояния мужчин зрелого возраста в процессе физкультурно-оздоровительных занятий. ББК 75.4 (0) 90к. я431 В 78. С. 257.
Афанасьєв В. В., Щербаченко В. К. Оцінка фізичного стану студентів навчального відділення настільного тенісу НТУУ «КПІ». Педагогика, психология и медико-биологические проблемы физического воспитания и спорта. 2009. №1. С. 5–7.
Гончарова Н. Н., Потребенко Е. В. Контроль физического развития детей школьного возраста с использованием автоматизированных систем. Педагогика, психология и медико- биологические проблемы физического воспитания и спорта. 2007. № 11. С. 30–33.
Дугина Н. Г., Мохова И. В., Борисова Ю. Ю. Оценка физического состояния подростков 13-14 лет. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2011. Т. 1. С. 51–53.
Кокшаров А. В., Мироненко Е. Н. Динамика показателей физического развития и физической подготовленности студентов железнодорожного вуза. Омский научный вестник. 2013. №3. С. 186–189.
Методы определения функциональной подготовленности спортсменов в восточных единоборствах. Єдиноборства. 2017. С. 15–18.
Мицкан Б. М., Поташнюк І. В. Фізичний стан учнів старших класів гімназії. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2011. № 5. С.63–67.
Пензай С. А. Фізичний стан чоловіків ІІ зрілого віку – викладачів вищих навчальних закладів. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2013. №2. С. 52–55. doi:10.6084/m9.figshare.639259
Савочкина Д. И., Пигасова А. А. Состояние здоровья студентов-медиков в современных условиях обучения. Международный студенческий научный вестник. 2017. №2. С. 43–43.
Сітовський А. М. Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів): автореф. дис. на здобуття наукового ступеню канд. наук з фізичного виховання і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Львів, 2008. 20 с.
Эммерт М. С., Фадина О. О., Мараховская О. В. Повышение функциональных резервов организма студенток в процессе реализации комплексной методики профессионально-прикладной физической подготовки. Омский научный вестник. 2014. № 5. С. 179–180.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.