Фізичний стан студентської молоді
Abstract
Анотація. Визначено, проаналізовано та підсумувано результати досліджень різних авторів стосовно визначення фізичного стану молоді. Проаналізовано п'ять індексів оцінки фізичного стану з метою знайти найоптимальніший. З’ясовано, що найоптимальнішою є методика Є. А. Пирогової. Визначено, що у студентів переважає середній рівень фізичного стану. Достовірних відмінностей в фізичному стані за рівнями між хлопцями та дівчатами не виявлено.
Ключові слова: фізичний стан, студент, рівень.
Список використаної літератури
Апайчев А. В. К вопросу коррекции физического состояния мужчин зрелого возраста в процессе физкультурно-оздоровительных занятий. ББК 75.4 (0) 90к. я431 В 78. С. 257.
Афанасьєв В. В., Щербаченко В. К. Оцінка фізичного стану студентів навчального відділення настільного тенісу НТУУ «КПІ». Педагогика, психология и медико-биологические проблемы физического воспитания и спорта. 2009. №1. С. 5–7.
Гончарова Н. Н., Потребенко Е. В. Контроль физического развития детей школьного возраста с использованием автоматизированных систем. Педагогика, психология и медико- биологические проблемы физического воспитания и спорта. 2007. № 11. С. 30–33.
Дугина Н. Г., Мохова И. В., Борисова Ю. Ю. Оценка физического состояния подростков 13-14 лет. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2011. Т. 1. С. 51–53.
Кокшаров А. В., Мироненко Е. Н. Динамика показателей физического развития и физической подготовленности студентов железнодорожного вуза. Омский научный вестник. 2013. №3. С. 186–189.
Методы определения функциональной подготовленности спортсменов в восточных единоборствах. Єдиноборства. 2017. С. 15–18.
Мицкан Б. М., Поташнюк І. В. Фізичний стан учнів старших класів гімназії. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2011. № 5. С.63–67.
Пензай С. А. Фізичний стан чоловіків ІІ зрілого віку – викладачів вищих навчальних закладів. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2013. №2. С. 52–55. doi:10.6084/m9.figshare.639259
Савочкина Д. И., Пигасова А. А. Состояние здоровья студентов-медиков в современных условиях обучения. Международный студенческий научный вестник. 2017. №2. С. 43–43.
Сітовський А. М. Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів): автореф. дис. на здобуття наукового ступеню канд. наук з фізичного виховання і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Львів, 2008. 20 с.
Эммерт М. С., Фадина О. О., Мараховская О. В. Повышение функциональных резервов организма студенток в процессе реализации комплексной методики профессионально-прикладной физической подготовки. Омский научный вестник. 2014. № 5. С. 179–180.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.