Використання майндмаппингу в процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури
Анотація
Анотація. В статті охарактеризовано методику використання інтелект-карт в процесі навчання майбутніх фахівців з фізичної культури; наведений опис методу майндмаппинг; визначено переваги використання майндмаппингу стосовно напряму підготовки «фізична культура»; встановлено відношення здобувачів вищої освіти до подання інформації у вигляді інтелект-карти.
Ключові слова: фізичне виховання, інноваційні технології, інтелект-карти, заклади вищої освіти.
Список використаної літератури
Бьюзен Т. Супермышление [пер. з англ. Е. А. Самсонов]. 2-е изд. Москва: Попурри, 2003. 304 с.
Гавриш Н. В. Інтегровані заняття: методика проведення. Київ: Шкільний світ, 2007. 128 с.
Копыл В. И. Карты ума. MindManager. Минск: Харвест, 2007. 66 с.
Мюллер Х. Составление ментальных карт. Метод генерации и структурирования идей. Москва: Омега-Л, 2007. 128 с.
Пурер Н. А., Минькина В. А., Неумоина Н. Г. Применение интеллектуальных карт для формирования творческого мышления обучающихся. Научное обозрение. Педагогические науки, 2019. № 3–1. С. 109–114.
Смолякова І. Д. Вдосконалення мотиваційної сфери і реалізаційної ефективності рухових дій студентів у процесі підготовки та проведення тестування їх фізичної підготовленості. Біомедична інженерія: Наук.-практ. журнал. «Сучасний стан та перспективи біомедичної інженерії». Київ: ФБМІ КПІ імені Ігоря Сікорського, 2017. № 4. С. 88–91.
URL: www. yugzone. ru/.. ./russian_mind_map. doc. (дата звернення 4.05.2020).
URL: http://www. rusnauka. com/22_NIOBG_2007/Psihologia/25170. doc/ htm (дата звернення 4.05.2020).
URL: http://nbuv. gov. ua/portal/Soc_Gum/ Nchnpu_13/2010_7/30.pdf. (дата звернення 4.05.2020).
URL: https://www.mindmeister.com/ru (дата звернення 4.05.2020).