Використання платформ ZOOM та GOOGLE CLASSROOM для проведення занять спортивно-педагогічної спрямованості

Автор(и)

  • Людмила Шестерова
  • Дар’я Пятницька

Анотація

Анотація. Стаття присвячена висвітленню сутності та значущості використання інтернет-платформ для покращення викладання навчального матеріалу під час дистанційного навчання. Проаналізовано досвід використання платформ ZOOM та GOOGLE CLASSROOM на заняттях зі спортивно-педагогічних дисциплін. Виявлено позитивні сторони і недоліки проведення таких занять.

Ключові слова: інтернет-платформа, дистанційне навчання, студенти.

Список використаної літератури

Адамова І., Головачук Т. Дистанційне навчання: сучасний погляд на переваги та проблеми. Витоки педагогічної майстерності. 2012. Вип. 10. С. 3–6

Войчишин О. Д., Дяків В. Г., Копичинська З. М. Методологія використання хмарних сервісів: виклики, знахідки, перспективи Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти: збірник наукових праць / за заг. ред. С. Г. Литвинової. К.: Компринт, 2016. С. 97–115.

Ігнатюк Л. В. Використання хмарних сервісів у період довготривалого карантину. Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти: збірник наукових праць / за заг. ред. С. Г. Литвинової. К.: Компринт, 2016. С. 66–69.

Штихно Л. В. Дистанційне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти. Молодий вчений. 2016. № 6(33). С. 489–492.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-28

Як цитувати

Шестерова, Л., & Пятницька, Д. (2021). Використання платформ ZOOM та GOOGLE CLASSROOM для проведення занять спортивно-педагогічної спрямованості. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 172–177. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/251973

Номер

Розділ

Статті