СИСТЕМА ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ ЯК УМОВА ЯКІСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Ключові слова:
урок, цілі навчання, класифікація уроків фізичної культури, загальнодидактична модель навчального процесуАнотація
У статті розглядаються актуальні питання визначення та постановки науково обґрунтованих цілей навчання на уроках фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах.Посилання
Агеева А. В. Основные подходы здоровьезберегающих технологий в школе /А. В. Агеева, Л. М. Полищук // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.– № 149. – С.124–128.
Васьков Ю. В. Визначення основних функцій і цінностей шкільної фізичної культури як умова здійснення особистісно орієнтованого навчання учнів / Ю. В. Васьков // Теорія та методика фізичного виховання. – 2003. – №3. – С. 15–18.
Васьков Ю. В. Концепція (проект) реформування фізкультурної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. В. Васьков // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : наукова монографія за ред. проф. С. С. Ермакова. – Харків : ХДАДМ, 2009. – № 2. – С. 40–47.
Закон України «Про загальну середню освіту» // Освіта України. – 1999. – № 25.
Круцевич Т. Ю. Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків та молоді : навч. посіб. / Т. Ю.Круцевич, М. І. Воробйов, Г. В. Безверхня. – К. : Олімпійська література, 2011. – 224 с.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 33.
Національна доктрина розвитку фізичної культури і спорту // Урядовий кур’єр. – 2004. – № 189. – С. 5–7.
Павлова Ю.О. Якість життя та здоров’я дітей та молоді України / Ю. О. Павлова // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2015. – № 2. – С. 148–153.
Рішення колегії МОН України, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту № 13/1 – 2, 10, 11/1 від 11 листопада 2008 року.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.