ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ

Автор(и)

  • Т. М. Бала Харківська державна академія фізичної культури , Україна image/svg+xml https://orcid.org/0000-0002-5427-6796
  • К. Ю. Гребенюк Харківська державна академія фізичної культури , Україна image/svg+xml
  • Г. П. Скрипніченко Харківська державна академія фізичної культури , Україна image/svg+xml
  • А. В. Архипова Харківська державна академія фізичної культури , Україна image/svg+xml

Ключові слова:

чирлідинг, гнучкість, координаційні здібності, школярі 5–6-х класів

Анотація

В статті відображені показники окремих рухових здібностей школярів 5–6-х класів, що відносяться до підготовчої медичної групи загальноосвітньої школи, а також їх зміни під впливом спеціально підібраних вправ чирлідингу.

Біографія автора

Т. М. Бала, Харківська державна академія фізичної культури

к. фіз. вих., доц.

Посилання

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва,Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2014). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник. Харків: Точка.

Ажиппо, О. Ю., & Кузьменко, І. О. (2015). Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів. Спортивна наука України, (1), 7-11. Львів: ЛДУФК.

Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2014). Чирлідинг у фізичному вихованні школярів: Метод. посібник для вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Харків: ХДАФК.

Бала, Т. М. (2015). Вплив вправ чирлідингу на координаційні здібності школярів 5-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 24-28. Харків: ХДАФК.

Головченко, О. І. (2009). Характеристика спеціально організованої та спонтанної рухової активності в учнів середнього шкільного віку з різним рівнем розвитку особистісних якостей. Теорія та методика фізичного виховання, (2), 15-18.

Круцевич, Т. Ю., & Безверхня, Г. В. (2010). Рекреація у фізичній культурі різних груп населення: навч. посібник. Київ: Олімпійська література.

Масляк, І. П. (2015). Вплив спеціально спрямованих вправ на окремі функції сенсорних систем молодших школярів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 63-67. Харків: ХДАФК.

Худолій, О. М., & Забора, А. В. (2001). Теоретичні основи планування навчальної роботи з фізичної культури в школі. Теорія і практика фізичного виховання, (1), 3-12.

Худолій, О. М. (2008). Загальні основи теорії і методики фізичного виховання: навчальний посібник. Харків: ОВС.

Шиян, Б. М. (2001). Теорія і методика фізичного виховання школярів. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-20

Як цитувати

Бала, Т. М., Гребенюк, К. Ю., Скрипніченко, Г. П., & Архипова, А. В. (2016). ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 18–24. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/71896

Номер

Розділ

Статті