Рівень розвитку координаційних здібностей учнів старшої школи
##semicolon##
фізичне виховання##common.commaListSeparator## рухова діяльність##common.commaListSeparator## фізичні якості##common.commaListSeparator## школярі##article.abstract##
У статті представлено результати дослідження рівня розвитку координаційних здібностей учнів старшої школи. Здійснено аналіз отриманих даних у віковому та статевому аспектах. Встановлено нижче за середній рівень розвитку координаційних здібностей в учнів 16-17 років. У статевому аспекті виявлено переважно вірогідне превалювання показників хлопців над показниками дівчат. У віковому аспекті спостерігали здебільшого достовірно кращі результати в учнів 17 років.
##submission.citations##
Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2017). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник для студентів ВНЗ. Харків: ХДАФК.
Бала, Т., & Жук, В. (2023). Відповідність способу життя студентської молоді до рекомендацій МОЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 176-183.
Кузьменко, І. О. (2015). Вплив спеціально спрямованих вправ на показники динамічної рівноваги школярів 7–8-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 61-64.
Мамешина, М. А. (2018). Динаміка показників розвитку координаційних здібностей школярів 7−9-х класів під впливом багаторівневої системи диференційованого навчання. У Арзютов Г. М. (Ред.), Науковий часопис Нац пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Збірник наукових праць, 10(104), 49−55.
Масляк, І. П., & Мамешина, М. А. (2023). Динаміка показників рівня розвитку спритності учнів 8-9-х класів під впливом різних видів рухової діяльності. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 151-158.
Масляк, І. П., Мамешина, М. А., & Іванова, Ю. А. (2024). Організовані форми фізичного виховання школярів продовж навчального дня під час дистанційного навчання. Наука та освіта під впливом глобальних викликів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. 238-240.
Петрова, А., & Бала, Т. (2020). Стан кардіореспіраторної системи хлопців 10–11 класів після впровадження варіативного модуля «КРОСФІТ». Слобожанський науково-спортивний вісник, 27-46.
Сергієнко, Л. П. (2010). Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти. Київ: КНТ.
Kyzmenko, I., Ostrowski, A., & Zhuk, V. (2022). Influence of fitball aerobics on the development of individual coordinating abilities of girls 14–15 years old. Slobozhanskyi Herald of Science & Sport, 2, 35-40.
Masliak, I., Mameshina, M., & Jagiello, M. (2023). Physical activity and cardiovascular function in 9-year-old schoolchildren: implications for health and well-being. Physical Culture, Recreation and Rehabilitation, 2(1), 18-23.
Petrova, A., Bala, T., Masliak, I., & Mameshina, M. (2022). The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16-17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, 22(4), 955-961. https://doi.org/10.7752/jpes.2022.04121