Рівень розвитку координаційних здібностей учнів старшої школи

Auteurs

  • Артур Пузіра Kharkiv State Academy of Physical Culture, Ukraine
  • Маргарита Мамешина Kharkiv State Academy of Physical Culture, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7397-3805

Mots-clés :

фізичне виховання, рухова діяльність, фізичні якості, школярі

Résumé

У статті представлено результати дослідження рівня розвитку координаційних здібностей учнів старшої школи. Здійснено аналіз отриманих даних у віковому та статевому аспектах. Встановлено нижче за середній рівень розвитку координаційних здібностей в учнів 16-17 років. У статевому аспекті виявлено переважно вірогідне превалювання показників хлопців над показниками дівчат. У віковому аспекті спостерігали здебільшого достовірно кращі результати в учнів 17 років.

Bibliographies de l'auteur

Артур Пузіра, Kharkiv State Academy of Physical Culture

здобувач вищої освіти

Маргарита Мамешина, Kharkiv State Academy of Physical Culture

к.фіз.вих.

Références

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2017). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник для студентів ВНЗ. Харків: ХДАФК.

Бала, Т., & Жук, В. (2023). Відповідність способу життя студентської молоді до рекомендацій МОЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 176-183.

Кузьменко, І. О. (2015). Вплив спеціально спрямованих вправ на показники динамічної рівноваги школярів 7–8-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 61-64.

Мамешина, М. А. (2018). Динаміка показників розвитку координаційних здібностей школярів 7−9-х класів під впливом багаторівневої системи диференційованого навчання. У Арзютов Г. М. (Ред.), Науковий часопис Нац пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Збірник наукових праць, 10(104), 49−55.

Масляк, І. П., & Мамешина, М. А. (2023). Динаміка показників рівня розвитку спритності учнів 8-9-х класів під впливом різних видів рухової діяльності. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 151-158.

Масляк, І. П., Мамешина, М. А., & Іванова, Ю. А. (2024). Організовані форми фізичного виховання школярів продовж навчального дня під час дистанційного навчання. Наука та освіта під впливом глобальних викликів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. 238-240.

Петрова, А., & Бала, Т. (2020). Стан кардіореспіраторної системи хлопців 10–11 класів після впровадження варіативного модуля «КРОСФІТ». Слобожанський науково-спортивний вісник, 27-46.

Сергієнко, Л. П. (2010). Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти. Київ: КНТ.

Kyzmenko, I., Ostrowski, A., & Zhuk, V. (2022). Influence of fitball aerobics on the development of individual coordinating abilities of girls 14–15 years old. Slobozhanskyi Herald of Science & Sport, 2, 35-40.

Masliak, I., Mameshina, M., & Jagiello, M. (2023). Physical activity and cardiovascular function in 9-year-old schoolchildren: implications for health and well-being. Physical Culture, Recreation and Rehabilitation, 2(1), 18-23.

Petrova, A., Bala, T., Masliak, I., & Mameshina, M. (2022). The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16-17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, 22(4), 955-961. https://doi.org/10.7752/jpes.2022.04121

Publiée

2024-05-31

Numéro

Rubrique

Статті