Оцінка фізичного та рухового розвитку дітей 10-11 років
Abstract
Анотація. У статті представлені показники фізичного та рухового розвитку школярів 10–11 років. Зроблено порівняльний аналіз отриманих даних у віковому та статевому аспектах.
Ключові слова: фізичний розвиток, рухова підготовленість, школярі середніх класів.
Список використаної літератури
Арефьєв В. Г. Здоров’я підлітків і рухова активність. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка [Текст]. Вип. 118. Т. III. Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів: ЧНПУ, 2014. С. 5–10.
Бала Т. М., Масляк І. П. Зміна рівня фізичного здоров’я школярів 7-9-х класів під впливом вправ чирлідингу. Спортивний вісник Придніпров’я : [науково-практичний журнал]. Дніпропетровськ, 2011. № 2. С. 21–23.
Бала Т. М. Исследование уровня физического здоровья школьников 10-15 лет. «Олімпійський спорт і спорт для всіх» : [тези доповіді]. Київ, 2010. С. 417.
Боднар І. Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп : монографія. Л. : ЛДУФК, 2014. 316 с.
Борисова Ю. Ю. Диференційований підхід у фізичному вихованні школярів на основі використання комп’ютерних технологій: автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. наук з фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Ю. Ю. Борисова. Дніпропетровськ, 2009. 20 с.
Мамешина М. А., Масляк І. П. Рівень фізичного здоров’я учнів 7-8-х класів під впливом багаторівневої системи фізичних вправ диференційованого навчання. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017. Вип. 10. С. 312−322.
Романенко В. А. Диагностика двигательных способностей. Учебное пособие. Донецк: Издательство Дон НУ, 2005. 290 с.
Сергієнко Л. П. Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти. Підручник. К. : КНТ, 2010. 776 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.