Динаміка показників розвитку окремих видів кооринаційних здібностей студенток будівничого ліцею під впливом спеціально спрямованих вправ ППФП
Abstract
Анотація. У статті представлено показники, що відображають рівень розвитку координаційних здібностей дівчат 15-16 років ЗВО І рівня акредитації. Зроблено порівняльний аналіз отриманих даних у віковому та статевому аспектах. Визначено рівень координаційної підготовленості досліджуваного контингенту до та після впровадження вправ ППФП.
Ключові слова: професійно-прикладна фізична підготовка, учні 15-16 років.
Список використаної літератури
Кіркова Т., Леськів-Бондарчук Т. Професійно-прикладна фізична підготовка студентської молоді. ППОГ. 2013. 1(28). С. 197-201.
Королинская С. В., Измайлова Н. И., Аркуша А. О. Физическая культура и спорт в адаптации иностранных студентов к украинской системе образования: учеб. пособие. и др. Харьков: НФаУ, 2013. 109 с.
Кравчук Т. М., Санжарова Н. М., Голенкова Ю. В. Моделювання професійно-прикладної фізичної підготовки студенток факультету дошкільної освіти засобаvи художньої гімнастики. Теорія та методика фізичного виховання. 2015. №1. С. 44–48.
Криворучко Н. В. Дослідження відношення студенток вищого навчального закладу І–ІІ рівня акредитації до занять з фізичного виховання. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2011. № 2. С. 25–28.
Криворучко Н. В., Масляк І. П. Шляхи підвищення фізичного розвитку та фізичної підготовленості молодого покоління. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. 2016. Випуск 11 (81). C. 56–59.
Навчальна програма з фізичної культури для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). Укл. Т.Ю. Круцевич. та ін. К., 2010. 42 с.
Савчук С., Хомич А., Радченко О., Носарчук Л. Вплив оздоровчих занять на фізичний стан студентів вищих навчальних закладів. Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення, 2009. №1. С. 89–92.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. К.: Олімпійська література, 2001. 440 с.
Krivoruchko N. V., Masliak I. P., Bala T. M., Skripka I. N., Honcharenko V. I. The influence of cheerleading exercises on the demonstration of strength and endurance of 15-17-year-olds girls. Physical education of students. 2018. №22(3). Р. 127–133. doi:10.15561/20755279.2018.0303
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.