Оцінка фізичної підготовленості студенів закладу вищої освіти педагогічного профілю
Abstract
Анотація. Стаття розкриває рівень розвитку фізичних якостей студентської молоді залежно від статі. Наведені дані педагогічного тестування студентів-філологів, дана оцінка показників фізичної підготовленості.
Ключові слова: фізична підготовленість, рівень, оцінка, тестування.
Список використаної літератури
Бондаренко И. Г. Определение уровня физической подготовленности студентов: двигательные тесты и метод индексов. Физическое воспитание студентов. 2011. № 2. С. 10–13.
Грибан Г. П., Пронтенко К. В., Пронтенко В. В., Романчук В. М. Гирьовий спорт у вищих навчальних закладах: навч.-метод. посібник. Житомир, 2014. 400 с.
Кривенцова И. В. Повышение уровня общей выносливости будущих педагогов с помощью фехтовальных упражнений. Сборник статей 11 Международной научной конференции «Физическое воспитание и спорт в высших учебных заведениях». Белгород-Харьков-Москва, 2015. С. 114–116.
Кривенцова І. В. Клименченко В Г., Іванов О. В., Блізнюк С. С. Методика розвитку швидкісно-силових якостей у студентів, які займаються фехтуванням. Единоборства. 2018. № 2 (8). С. 42–50.
Криворучко Н. В. Вплив вправ чирлідингу на фізичний стан студентів вищих навчальних закладів I–II рівня акредитації: дис. … канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02. Харків, 2017. 262 с.
Кузнєцова Олена, Зубрицький Богдан, Сініцина Олена. Визначення рівня фізичної підготовленості студентів першого курсу університету. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць. 2015. № 3 (31). С. 147–152.
Про затвердження тестів і нормативів для проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України: наказ Міністерства молоді та спорту України від 15.12.16 № 46465. URL: https://zakon.rada.gov.ua (дата звернення 27.04.2020).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.