Скандинавська ходьба та її вплив на функціональний стан дихальної системи студентів
Abstract
Анотація. У статті представлено показники функціонального стану дихальної системи студентів загальних груп з фізичного виховання основної медичної групи. Визначено приріст середньогрупових показників проби Штанге та Генче.
Ключові слова: студенти, функціональні проби, скандинавська ходьба, дихальна система.
Список використаної літератури
Про Фізичну культуру і спорт: Закон України від 1994 року. № 14. 80 с.
Круцевич Т. Ю., Воробйов М. І., Безверхня Г. В. Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків і молоді: навчальний посібник. Київ: Олімпійська література, 2011. 224 с.
Лис Ю. С. Дослідження функціонального стану студентів у процесі навчання. Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. Харків, 2016. Вип. 3. С. 208‒211.
Коц С. М., Коц В. П. Дослідження функціонального стану організму студентів. Біологія та валеологія. 2015. Вип. 17. С. 78−84.
Медведєва І. М., Радзієвський В. П. Сучасні і традиційні засоби аеробної спрямованості в системі фізичного виховання студентів медичних ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. 2017. Вип. 147(1). С. 323−328.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.