Рівень розвитку окремих проявів координаційних здібностей школярів 3-х класів
Abstract
Анотація. У статті представлені показники розвитку здатності до орієнтування у просторі та збереження статичної рівноваги школярів 3-х класів. Виявлено, що у дівчат зафіксовано кращі результати просторового орієнтування, а у хлопців – утримання стійкого положення.
Ключові слова: фізичне виховання, орієнтування у просторі, статична рівновага, учні початкових класів.
Список використаної літератури
Кочеткова Г. Г. Развитие пространственного мышления младших школьников. Начальная школа. 2007. № 2. С. 26–28.
Круцевич Т. Ю., Воробьев М. И. Контроль в физическом воспитании детей, подростков и юношей. Киев, 2005. 195 с.
Круцевич Т. Ю, редактор. Теорія і методика фізичного виховання: у 2 т. Київ: Олімпійська література, 2012. Том 1. 391 с.
Кузьменко І. О. Розвиток координаційних здібностей школярів середніх класів з урахуванням функціонального стану сенсорних функцій: автореферат. Харків: ХДАФК, 2013. 20 с.
Масляк І. П. Зміна рівня фізичної підготовленості молодших школярів під впливом спеціальних вправ, спрямованих на покращення функціонального стану аналізаторів : автореферат. Харків: ХДАФК, 2007. 22 с.
Петрушина В. О. О развитии пространственного мышления младших школьников. Начальная школа. 2004. № 8. С. 56.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література, 2001. 440 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.