Вплив комплексів вправ кросфіту на рівень розвитку окремих рухових здібностей хлопців старших класів
Abstract
Анотація. У статті досліджується питання підвищення рівня розвитку окремих рухових здібностей у юнаків 16–17 років на уроках фізичної культури. В процесі проведення дослідження розроблено комплекси вправ з кросфіту для юнаків 16–17 років, спрямовані на розвиток рухових здібностей та експериментально перевірено їх ефективність.
Ключові слова: рухові здібності, кросфіт, комплекси вправ, урок фізичної культури, учні старших класів.
Список використаної літератури
Альошина А. І., Добринський В. С., Грейда Н. Б. Фізичний розвиток дітей і підлітків з урахуванням стану їх здоров’я: навч. посіб. Луцьк, 2005. 191 с.
Ареф’єв В. Г., Єдинак Г. А. Фізична культура в школі. Кам’янець-Подільський, 2002. 383 с.
Боднар І. Р. Диференційоване фізичне виховання: навч. посіб. Львів, 2017. 200 с.
Зиамбетов В. Ю., Астраханкина Ю. С. Кроссфит как способ повышения эффективности физической подготовки студентов вуза. Молодой ученый. 2016, № 7. С. 1061–1063.
Лоза Т. О., Єременко Н. О. Кросфіт в основі фізичного виховання студентів ВНЗ. Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту різних груп населення: матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, Суми, 2017. Т. 1. С. 86–89.
Масляк І. П., Веретельникова Ю. А., Халемендик О. С. Рівень розвитку координаційних здібностей дітей старшого шкільного віку. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Харків, 2016. С. 109–117.
Осадець М. М., Слобожанінов А. А., Волощук А. О. Сучасні проблеми фізичного виховання школярів. Молодий вчений. 2018. № 3.3(55.3). С. 71–73.
Слюсаренко В. В. Використання елементів тренувань з програми кросфіту на уроках фізкультури в загальноосвітній школі. Метод. посібник. Вінниця, 2017. 49 с.
Сутула В. О, Власов Г. В, Булгаков О. І. Педагогічні технології в системі фізичного виховання школярів: навч. посіб. Харків, 2013. 117 с.
Шепард Т. Д. Кроссфит: Руководство по тренировкам / под ред. Т. Д. Шепард, Г. Глассман. The CrossFit Journal. 2013. № 1. С. 106.
Dykyi O., Tsos A. Theoretical and Methodological Bases of Education for High School Students in Extracurricular Activities. Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2019. № 1(45). Р. 45–54.
Petrova A. S, Bala T. M. Analysis of the attitude of high school students to innovative types of motor activity in the system of school physical education. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport. Kharkіv: HDAFK. 2019. № 5(72). Р. 13–16.
Petrova A. S, Bala T. M. The change in the level of physical health of 16–17-year-old pupils under the influence of crossfit exercises. Knowledge, Education, Law, Management. 2020. № 5(33). Р. 7–14.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.