Рівень фізичної підготовленості майбутніх фахівців служби цивільного захисту до виконання завдань за призначенням
Abstract
Анотація. Розглянуто питання щодо можливості використання деяких шляхів визначення рівня фізичної підготовленості до виконання завдань за призначенням здобувачів вищої освіти, майбутніх фахівців служби цивільного захисту України. Отримані результати дослідження дають можливість оптимізувати та узагальнити процес фізичної підготовки здобувачів вищої освіти на початковому етапі їх навчання, а також рекомендувати певний перелік вправ спрямованих на розвиток фізичних якостей та підвищення рівня фізичної підготовленості на майбутніх курсах навчання.
Ключові слова: здобувачі вищої освіти, фізична підготовка, фізичне виховання, фахівці служби цивільного захисту.
Список використаної літератури
Болненкова О. М. Визначення рівня фізичної підготовленості студентів як умова створення науково обґрунтованої системи їх оцінювання на заняттях з фізичної культури. Слобожанський науково-спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2010. № 4. С. 44–47.
Бондаренко И. Г. Определение уровня физической подготовленности студентов: двигательные тесты и методики индексов. Физическое воспитание студентов. Харьков: ХООНОК-ХГАДИ. 2011. № 2. С. 10–14.
Воронов В. М. Шляхи удосконалення фізичної підготовленості студентів на початковому етапі навчання у вищому навчальному закладі. Слобожанський науково-спортивний вісник. Науково-теоретичний журнал. Харків: ХДАФК, 2012. № 3. С 21–24.
Єфремова А. Я. Визначення рівня фізичної підготовленості майбутніх фахівців-електриків залізничного транспорту. Слобожанський науково-спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2012. № 2. С. 15–18.
Коновалов В. В. Формування мотивації до навчання військово-прикладних вправ у курсантів нечисленних спеціальностей університету цивільного захисту МНС України. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Харків: ХДАДМ, 2013. №3. С. 31–35.
Крибодуд Т. Є. Кулик Н. О., Шошура Н. Д. До вивчення рівня фізичної підготовленості студентів першого курсу денного відділення СумДПУ ім. А. С. Макаренка за результатами контрольних нормативів. Слобожанський науково-спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2010. № 4. С. 20–203.
Національна доктрина розвитку фізичної культури і спорту: президент України; Указ. Доктрина від 28.09.2004 №1148/2004. Київ 2004.16 с.
Осіпов А.В. Шляхи удосконалення психолого-педагогічних умов організації професійно-прикладного фізичного виховання учнів і студентів в системи неперервної освіти. Теорія та методика фізичного виховання: Науково-методичний журнал. Харків: ОВС, 2006. №3(23). С. 9–12.
Остапенко Ю. О., Остапенко В. В. Аналіз фізичної підготовленості студентів першого курсу Української Академії Банківської справи за період 2003-2010 років навчання. Слобожанський науково-спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2011. № 2. С. 41–43.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.