Оцінка рівня розвитку координаційних здібностей у хлопчиків 10-11 років, що займаються паркуром
Abstract
Анотація. У статті представлені результати дослідження впливу занять паркуром на розвиток координаційних здібностей у хлопчиків 10-11 років.
Ключові слова: паркур, координаційні здібності, рівень розвитку, ефективність.
Список використаних джерел
Власюк О. О., Борисова Ю. Ю., Федоряка А. В. Особливості розвитку рухових якостей дітей молодшого шкільного віку у самостійних заняттях фізичними вправами. Спортивний вісник Придніпров’я. 2022. № 3. С. 30–39.
Воропай С., Нудьга М., Собко С., Собко Н. Вплив занять з елементами тхеквондо на розвиток координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку [Текст]. Спортивний вісник Придніпров'я. 2016. № 1. С. 164–169.
Гудим М. П., Гудим С. В., Рибалко П. Ф. Розвиток координаційних здібностей в легкій атлетиці: Навчально-методичний посібник. Суми: СНАУ, 2020. 150 с.
Долбишева Н., Бузоверя А., Луценко І., Балджи І. Загальна фізична підготовленість черлідерів на етапі попередньої базової підготовки. Спортивний вісник Придніпров’я, 2022. № 2. С. 130–139
Кулембет О. М. Розвиток координаційних здібностей молоді: Монографія. К.: Освіта України, 2014. 420 с.
Теорія і методика фізичного виховання: підр. для студ. ВНЗ фіз. виховання та спорту: в 2 т. / [ред. Т.Ю. Круцевич]. К.: Олімпійська література, 2008. Т.1: Загальні основи теорії і методики фізичного виховання. 423 с.
Лю Юн Цянь Экспериментальное обоснование методики развития координационных способностей юных боксеров 11-13 лет. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання i спорту. 2015. № 6. С. 14–22. URL: http://dx.doi. org/10.15561/18189172.2015.0603
Москаленко, Н. Інноваційні підходи до залучення школярів і студентів до рухової діяльності [Текст] / Н. Москаленко, Г. Торбанюк // Спортивний вісник Придніпров'я, 2019. № 2. С. 115–121.
Москаленко Н. В., Власюк О. О., Степанова І. В., Шиян О. В., Самошкіна А. В., Кожедуб Т. Г. Інноваційні технології у фізичному вихованні школярів: навч.посібник для студ. вищ. навч. Закладів: навч. посібник під. ред. Н. В. Москаленко. [2-е вид.]. Дніпропетровськ: Інновація, 2014. 332 с.
Остьянов В. М. Навчальна програма для дитячо-юнацьких шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву, шкіл вищої спортивної майстерності. Київ: Республіканський науково-методичний кабінет Державного комітету України з питань фізичної культури і спорту, 2004.100с
Платонов В. Н. Двигательные качества и физическая подготовка спортсменов.: К.: Олімп. літ., 2017. 656 с.
Рибалко Л. М. Методика розвитку фізичних якостей в учнів молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2021. № 2(340). С. 240–251
Теоретико-методичні основи управління процесом підготовки спортсменів різної кваліфікації: колективна монографія / за заг. ред. В. М. Костюкевича. Вінниця: ТОВ "Планер", 2018. 418 с.
Худолій О. М. Загальні основи теорії і методики фізичного виховання: навч. посібник. Харків: «ОВС», 2007. 406 с.
Федоряка А. В. Вплив занять фігурним катанням на розвиток координаційних здібностей у дівчат 11-12 років [Електронний ресурс]. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. 2022. Режим доступу до ресурсу: http://journals.uran.ua/hdafk-tmfv.
Червоношапка М. О., Чичкан О. А. Основи методики розвитку координаційних якостей у процесі самостійної роботи студентів: Методичні рекомендації. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2012. 24 с.
https://tyzhden.ua/perevertom-na-rukakh-mystetstvo-neposydiuchykh/
https://royallib.com/book/bel_david/parkur_lp.html
https://uk.wikipedia.org/wiki/Паркур
https://uk.wikipedia.org/wiki/Федерація_паркуру_України
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.