Ставлення учнів середніх класів до варіативного модулю фітнес-йога на уроках фізичної культури
Abstract
Анотація. У статті представлені показники ставлення учнів середніх класів до варіативного модулю фітнес – йога на уроках фізичної культури. Проведено аналіз літературних джерел стосовно сучасної освітньої реформи у галузі фізичної культури. Зроблено порівняльний аналіз отриманих даних у зацікавленості занять з йоги та теоретична підготовка з цієї практики серед учнів середніх класів різної статі. Відображено відсоткове співвідношення впровадження у освітній процес практики йоги та бажання займатися йогою на уроках фізичної культури у закладі середньої освіти.
Ключові слова: Нова українська школа, йога, фітнес, фізична культура, учні середніх класів.
Список використаних джерел
Балабанов Олександр. Вплив занять хатха-йогою на розвиток фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку, які відвідують групу подовженого дня. Фізична культура і спорт. Виклики сучасності. 2022. С. 6–15. https://doi.org/10.5281/zenodo.7248948
Волкова І. В., Несен О. О. Поєднання варіативних модулів в одному навчальному періоді для учнів 5-6 класів, відповідно до вимог модельної навчальної програми Здоров’я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27–28 квітня 2023 р. С. 376–382.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році. Додаток 16. Освітня галузь «Фізична культура». URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/metodichni-rekomendaciyi
Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Педан О. С., Коломоєць Г. А., Боляк А. А., Ребрина А. А., Деревянко В. В., Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші. Міністерство освіти і науки України. 17.08.2022. URL: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Осадчий М. В. Фізична культура та фітнес. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної практичної конференції 20 лютого 2019 року Суми, Україна. С. 234–238.
Сергієнко К. С. Вплив йоги на організм людини у фізичному та психологічному план. Нотатки сучасної науки. 2002. №3. С. 57–59.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.