Динаміка показників прояву координованості рухів здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти
Abstract
Анотація. У статті представлено результати порівняльного аналізу первинних та вторинних показників прояву координованості рухів студентів 16-17 років, а також їх відмінності у віковому та статевому аспектах. Виявлена позитивна динаміка змін показників, що характеризують рівень прояву здатності до координованості рухів. У віковому аспекті суттєвих відмінностей не спостерігали, у статевому встановлено домінування результатів хлопців над даними дівчат.
Ключові слова: фізичне виховання, координаційні здібності, студенти.
Список використаних джерел
Бала Т. М, Сванадзе А. С, Кузьменко І. О. Рівень фізичної підготовленості школярів 10-11-х класів. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Київ, 2017. 6(88). С. 10−13.
Криворучко Н. В, Масляк І. П. Шляхи підвищення фізичного розвитку та фізичної підготовленості молодого покоління. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Київ, 2016. 11 (81). С. 57−60.
Кузьменко І. О. Вплив спеціально спрямованих вправ на показники динамічної рівноваги школярів 7–8-х класів. Матеріали І Всеукр. наук.-прак. конференції. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення; 2015 травень 20 [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2015. С. 61–64.
Мамешина М. А. Динаміка показників розвитку координаційних здібностей школярів 7−9-х класів під впливом багаторівневої системи диференційованого навчання. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2018. Вип. 10(104)18. С. 49−55.
Мамешина М. А., Масляк І. П., Жук В. О. Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2015. 3 (47). С. 52‒57.
Мамешина М. А. Інноваційні напрямки підвищення фізичного здоров’я та рухової підготовленості учнівської молоді. В: Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. 154; 1. С. 115−118.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література, 2001. 439 с.
Maslyak I. P., Krivoruchko N. V. Physical development of students of teacher training college as a result of exercises of cheerleading. Physical Education of Students, 2016. Vol. 1. P. 55−63. http://dx.doi.org/10.15561/20755279.2016.0108
Maslyak I. P., Mameshina M. A. Physical health of schoolchildren aged 14-15 years old under the influence of differentiated education. Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports, 2018. 20 (2). Р. 92−98.
Maslyak I. P., Shesterova L. Ye., Kuzmenko I. A., Bala T. M., Mameshina M. A., Krivoruchko N. V, Zhuk V. O. The Influence of the vestibular analyzer functional condition on the physical fitness of school-age children. Sport science. International scientific journal of kinesiology, 2016. Vol. 9 (2). Р. 20−27.
Petrova A., Bala T., Masliak I., Mameshina M. The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16–17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, Universitatea din Pitesti. 2022. 22(4). P. 955−961.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.