Вплив вправ кросфіту на рівень фізичного здоров’я здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти
Abstract
Анотація. У статті представлено показники, що характеризують рівень антропометричного розвитку, функціональний стан серцево-судинної та дихальної систем, реакцію серцево-судинної системи на стандартне фізичне навантаження. Виявлені позитивні зміни практично усіх параметрів, що характеризують рівень фізичного здоров'я студентів 16-17 років під впливом вправ кросфіту. Унаслідок цього найбільш значно поліпшилися показники функціонування серцево-судинної системи та стану дихальної системи (з нижчого за середній до середнього відповідно).
Ключові слова: фізичний розвиток, фізична підготовленість, студенти 16-17 років, фізичне виховання.
Список використаних джерел
Бала Т. М., Сванадзе А. С., Кузьменко І. О. Рівень фізичної підготовленості школярів 10-11-х класів. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2017. 6(88). С. 10−13.
Криворучко Н. В., Масляк І. П. Шляхи підвищення фізичного розвитку та фізичної підготовленості молодого покоління. В: Арзютов Г. М., редактор. Науковий часопис Нац пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2016. 11(81). С. 57−60.
Мамешина М. А., Масляк І. П., Жук В. О. Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2015. 3 (47). С. 52‒57.
Мамешина М. А. Інноваційні напрямки підвищення фізичного здоров’я та рухової підготовленості учнівської молоді. В: Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. 154. 1. С. 115−118.
Петрова А., Бала Т. Стан кардіореспіраторної системи хлопців 10–11 класів після впровадження варіативного модуля «КРОСФІТ». Слобожанський науково-спортивний вісник. 2020. 3(77). С. 12−19.
Поляков С. Д., Хрущев С. В., Корнеева И. Т. Мониторинг и коррекция физического здоровья школьников. Айрис-пресс, 2006. 96 с.
Поспілько Л., Мамешина М. Рівень фізичного здоров’я здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти. Науково-теоретичний журнал «Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення». Харків: ХДАФК, 2022. С. 230–237.
Mameshina M. A. Condition of physical health of pupils of the 7th-8th classes of the comprehensive school. Slobozhanskyi herald of science and sport: [scientific and theoretical journal]. Kharkiv: KSAPC, 2016. vol. 5 (55). рр. 44–49.
Mameshina M. Differentiation of the content of classes on physical education, taking into account indicators of physical health and physical preparedness of students in grades 7–9. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, 2019. Vol. 7 No. 6(74), pp. 26–31, doi: 10.5281/zenodo.3674433
Maslyak I. P., Krivoruchko N. V. Physical development of students of teacher training college as a result of exercises of cheerleading. Physical Education of Students, 2016. vol. 1: pp. 55–63. http://dx.doi.org/10.15561/20755279.2016.0108
Petrova A., Bala T., Masliak I., Mameshina M. The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16–17-year-old boys. Journal of Physical Education and Spor, 2022. Vol. 22 No. 6, pp. 955–961.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.