Дослідження рівня фізичного здоров'я хлопців 9–10 років 25
Abstract
Анотація. У статті представлено результати дослідження, яке проводилось серед хлопців 9–10 років. У ході дослідження нами було встановлено рівень фізичного здоров’я хлопців 9–10 років.
За результатами дослідження встановлено, що дані розподілу обстежуваних за рівнем фізичного здоров’я дозволяють констатувати, що 47,03% хлопців мають низький рівень фізичного здоров’я, 29,28% – нижчий за середній, 23,69% – середній. Нажаль, серед хлопців 9–10 років, які взяли участь у дослідженні, не було виявлено тих, чий рівень фізичного здоров’я можна характеризувати як вищий за середній та високий.
Важливо відмітити, що на рівень фізичного здоров’я хлопців суттєво вплинули значення показників силового індексу та індексу Робінсона.
Ключові слова: молодші школярі, показники, фізичне здоров’я.
Список використаних джерел
Апанасенко Г. Л, Волгіна Л. Н, Бушуєв Ю. В. Експрес-скринінг рівня соматичного здоров’я дітей та підлітків: метод. рекомендації. Київ. 2002. 12 с.
Ареф’єв В. Г. Диференціація учнів одного класу і статі на однорідні за морфофункціональним станом групи: аналітичний огляд. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова: зб. наук. пр. Київ. 2013. Вип. 13 (40). C. 18–24.
Герасименко С. Ю., Романів О. І. Оцінка рівня соматичного здоров’я учнів 9-х класів. Матеріали XII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії». Збірник наукових праць. Переяслав-Хмельницький. 2015. C. 171–172.
Давиденко О. В., Семененко В. П., Трачук С. В. Основи програмування фізкультурно-оздоровчих занять з дитячим контингентом. Київ. 2019. 248 с.
Круцевич Т. Ю., Воробйов В. І., Безверхня Г. В. Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків і молоді. К.: Олімп. література, 2011. 224 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.