Показники фізичного розвитку хлопців 9–10 років
Abstract
Анотація. У статті представлено результати дослідження, яке проводилось серед хлопців 9–10 років. У ході дослідження було визначено показники фізичного розвитку хлопців 9–10 років.
Дані, які були отримані під час проведення дослідження дають підстави нам стверджувати, що показники фізичного розвитку хлопців знаходились у межах регіональної статевовікової норми, 7,47% хлопців мають високий рівень фізичного розвитку, 5,76% – вище середнього, 78,78% – середній, 7,45% – нижче середнього, 0,54% – низький. Гармонійний фізичний розвиток мають 79,89% хлопців (9 р.), 88,92% (10 р.), дисгармонійний – 20,11% хлопців (9 р.), 11,08% (10 р.).
Ключові слова: хлопці, показники, антропометричні вимірювання, фізичний розвиток.
Список використаних джерел
Герасименко Світлана, Запара Світлана. Особливості та рівень фізичного розвитку хлопчиків молодшого шкільного віку. Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії». Збірник наукових праць. Переяслав-Хмельницький, 2016. C. 228–230
Давиденко О. В., Семененко В. П, Трачук С. В. Основи програмування фізкультурно-оздоровчих занять з дитячим контингентом. Київ: АртЕк, 2019.
Давиденко О. В., Семененко В. П., Фандикова Л. О. Основи програмування фізкультурно-оздоровчих занять з дитячим контингентом. Тернопіль, 2003. 185 с.
Круцевич Т. Ю. Методичні рекомендації для визначення фізичної підготовленості школярів методом індексів: для вчителів фіз. культури. Київ: Наук. світ, 2006. 26 с.
Про невідкладні заходи щодо збереження здоров’я учнів під час проведення занять з фізичної культури, захисту Вітчизни та позакласних спортивно-масових заходів: наказ Мін-ва освіти і наук України № 1008 від 2008 Лист 06 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.mon.gov.ua
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.