Динаміка показників функціонального стану дихальної системи дівчат 10–11-х класів під впливом елементів кросфіту
Abstract
Анотація. У статті представлені показники функціонального стану дихальної системи дівчат 10–11-х класів після впровадження елементів кросфіту в освітній процес з фізичного виховання. Зроблено порівняльний аналіз отриманих даних у віковому аспекті. Відображені результати отримані на початку та наприкінці дослідження.
Ключові слова: кросфіт, індекс Скібінської, дівчата старшого шкільного віку, уроки фізичної культури, рухова активність.
Список використаної літератури
Ажиппо О. Ю., Мамешина М. А. Оцінка функціонального стану кардіореспіраторної системи учнів основної школи. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Харків: ХДАФК, 2019. C. 15–23.
Бала Т. М. Показатели уровня физического здоровья мальчиков средних классов после применения упражнений чирлидинга. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Київ, 2015. Вип. 12(67). С. 3–5.
Борисова Ю., Шкарупіло П. Вплив занять капоейрою на фізичну підготовленість і соматичне здоров'я дітей 15-16 років. Спортивний вісник Придніпров'я, 2017. № 1. С. 113–117.
Криворучко Н. В., Масляк І. П. Шляхи підвищення фізичного розвитку та фізичної підготовленості молодого покоління. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Київ, 2016. Вип. 11(81). С. 57–60.
Масляк І. П. Вплив аеробіки силової спрямованості на стан кардіореспіраторної системи школярів старших класів. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Київ, 2017. Вип. 1(82), С. 35–38.
Нагорнюк В. Ю., Масляк І. П. Вплив воркауту на прояв силових здібностей школярів середніх класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Харків: ХДАФК, 2018. С. 194–204.
Поляков С. Д., Хрущев С. В., Корнеева И. Т. Мониторинг и коррекция физического здоровья школьников. Методическое пособие. М.: Айрис-пресс, 2006. 96 с.
Присяжнюк С. І. Динаміка показників серцево-судинної та дихальної систем під впливом фізичного навантаження школярів загальноосвітньої школи. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. 3К(123). С. 345–350.
Фізична культура в школі: навчальна програма для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти (2019), Київ: Літера ЛТД, 192 с.
Яворський Т., Яворський А., Чеховська Л. Використання нетрадиційних засобів у проведенні занять фізичної культури з учнями старшого шкільного віку [Електронний ресурс]. Спортивна наука України, 2013. Вип. 1(52). С. 33–37.
Garst B. A., Bowers E. P., Stephens L. E. A randomized study of CrossFit Kids for fostering fitness and academic outcomes in middle school students. Evaluation and program planning, 2020. Vol. 83. P. 101856.
Olha Kolomiitseva, Ihor Prykhodko, Anna Prikhodko, Ruslan Anatskyi, Artem Turchynov, Serhii Fushev, Svitlana Hunbina, Oleg Garkavyi. Efficiency of Physical Education of University Students Based on the Motivation Choice of the CrossFit Program. Physical Activity Review, 2020. Vol. 8(1). P. 26–38.
Petrova A. S., Bala T. M. The change in the level of physical health of
16–17-year-old pupils under the influence of crossfit exercises. Knowledge, Education, Law, Management, 2020. Vol. 5(33)3. P. 7–14.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.