Dynamics of strength development indicators in 5th-6th grade students

Authors

Keywords:

physical qualities, physical culture, 11-12-year-old schoolchildren

Abstract

This article presents data characterizing the level of strength development in 11-12-year-old students. At the beginning of the year, an below-average level of abdominal muscle strength was observed in 11-year-old boys, a low level in 11-year-old girls, and a similarly low level in 12-year-old students. Throughout the year, the most significant improvements in strength indicators were recorded among 6th-grade students (boys – 11.32%; girls – 12.30%). Gender- and age-related trends in differentiation did not show significant changes over the course of the year.

Author Biographies

Hanna Moskalenko, Kharkiv State Academy of Physical Culture

student

Marharyta Mameshina, Kharkiv State Academy of Physical Culture

PhD in Physical Education

References

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2017). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник для студентів ВНЗ (3-е вид., онов. та доп.). Харків: ХДАФК.

Бала, Т. М., Сванадзе, А. С., & Кузьменко, І. О. (2017). Рівень фізичної підготовленості школярів 10-11-х класів. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова, 6(88), 10-13.

Бала, Т., & Жук, В. (2023). Відповідність способу життя студентської молоді до рекомендацій МОЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 176-183.

Діхтяренко, З. М. (2008). Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності [автореферат]. Київ.

Жук, В. О. (2023). Вплив Інтернету речей на фізичну активність. Фізична культура спорт і здоров’я: стан проблеми та перспективи, 24-25.

Жук, В. О., & Михайленко, А. (2020). Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО. Фізична культура спорт і здоров’я: стан проблеми та перспективи, 23-24.

Мамешина, М. А. (2020). Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання з урахуванням показників фізичного здоров’я та фізичної підготовленості школярів 7-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, 6(74), 25-31.

Михайленко, А., & Мамешина, М. (2022). Рівень розвитку силових здібностей школярів 6–7-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 198-202.

Подгорна, В., & Апенько, Д. (2021). Антидепресійний вплив силових навантажень. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 127-133.

Сергієнко, Л. П. (2010). Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти. Київ: КНТ.

Слободянюк, Ю., Криворучко, Н., & Жук, В. (2020). Рівень розвитку силових здібностей студентів ЗВО І–ІІ рівня акредитації. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 171-175.

Шестерова, Л., & Синиця, Т. (2023). Принципові положення тренувань у оздоровчому силовому фітнесі. Матеріали XXIII Міжнародної науково-практичної конференції «Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи», 202-203.

Petrova, A., Bala, T., Masliak, I., & Mameshina, M. (2022). The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16-17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, 22(6), 955-961. https://doi.org/10.7752/jpes.2022.06121

Published

2024-05-31

How to Cite

Moskalenko, H., & Mameshina, M. . (2024). Dynamics of strength development indicators in 5th-6th grade students. Aktualʹnì Problemi fìzičnogo Vihovannâ rìznih Verstv Naselennâ, 112–117. Retrieved from https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/317795

Issue

Section

Статті