The impact of orienteering training on the development of mental qualities in 10–11-year-old schoolchildren
Keywords:
орієнтувальник, школярі, психологічні якості, тестуванняAbstract
Передумовою проведеного нами дослідження стало вивчення впливу занять спортивним орієнтуванням на розвиток психічних якостей (зокрема пам’яті та уваги) у школярів 10-11 років. В зв’язку з цим метою дослідження було виявлення прогресу в цьому напрямку юних орієнтувальників порівняно з контрольною групою. Матеріал і методи. У дослідженні брали участь 50 учнів 5-х класів загальноосвітньої школи. Для втілення мети були застосовані методи тестування, педагогічного експерименту, спостереження, математичного аналізу. Результати. Після проведення експерименту було встановлено значний прогрес в розвитку пам’яті та уваги у дітей експериментальної групи. Висновки. Отримані результати підтвердили позитивний вплив спортивного орієнтування на вдосконалення психічних якостей дітей.
References
Березовський, В. А. (2016) Навчання спортивному орієнтуванню на уроках фізичної культури в 10–11 класах. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт, 139(1). 22–24.
Галан, Я. П. (2015) Корекція психофізичного стану школярів 13–14 років засобами спортивного орієнтування [Автореф. дис. канд. наук з фіз. вих. та спорту: Київ: НУФВСУ].
Доценко, О. В. (2012) Оптимізація процесу навчання підлітків, що займаються спортивним орієнтуванням. Вісник НТУУ«КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка, 3(36). 112–117.
Скрипченко, О. В., Волинська, Л. В., & Огороднійчук, З. В. (2011). Вікова та педагогічна психологія: навч. посібн. К.: Просвіта.
Цимбалюк, І. (2004). Психологія: навч. посібн. К.: «Професіонал».
Чобанюк, К., Галан, Я. (2017) Використання сучасних форм навчання з елементами спортивного орієнтування на уроках фізичної культури. Молода спортивна наука України. Євген Приступа (Ред.), 21. Т. 2. Львів.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.