Exergaming: сполучення фізичних вправ і ігор

Autori

  • Н. В. Чухланцева Запорізький національний технічний університет,
  • А. І. Чухланцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського»,

Parole chiave:

спортивне тренування, інтерактивне спортивно-тренувальне обладнання, активні відеоігри, ексергейм,

Abstract

Наведене визначення технологій ексергейм, проведений аналіз застосовуваних активних відеоігор для підвищення ефективності тренувального процесу, відслідковування фізичного стану спортсменів під час тренувань, подані їх стислі характеристики.

Riferimenti bibliografici

Чухланцева Н. В. Застосування інформаційних технологій в галузі фізичної культури і спорту. Спортивна наука України. 2016. №3(73). С. 21–25. URL: http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/423/407 (дата звернення:15.03.2017).

Chukhlantseva N., & Chukhlantsev A. Використання активних відеоігор у сфері фізичного виховання і спорту. Traektoriâ Nauki. 2017. 3(2). 4.1–4.11. doi:http://dx.doi.org/10.22178/pos.19-5

Barry G., vanSchaik P., MacSween A., Dixon J., & Martin D. Exergaming (XBOXKinect™) versus traditional gym-based exercise for postural control, flowand technology acceptancein health yadults: a randomised controlledtrial BMC Sports Science, Medicine and Rehabilitation. (2016). 8(1). Doi: 10.1186/s13102-016-0050-0

Chao Y. Y., Scherer Y. K., Wu Y. W., Lucke K. T., Montgomery C. A. The feas ibility of an inter vention combining self-efficacy theory and Wii Fit exergames in assisted livingresidents: A pilotstudy. GeriatricNursing. 2013. 34. 377–382.

DiTore A., & Raiola G. Exergames edidatticadelleattività motorie e sportive. European Journal of Sustainable Development. 2012. 1(2). 221–228.

Finkelstein S., Nickel A., Lipps Z., Barnes T., Wartell Z., & Suma E. A. Astrojumper: Motivating exercise with animmersive virtual reality exergame. Presence: Teleoperators and Virtual Environments. 2011. 20(1). 78–92.

Kajastila R. & Hämäläinen P. Motion games in real sport senvironments Interactions. 2015. XXII(2). 44–47. Doi: 10.1145/2731182

Krause J. M., & Benavidez E. A. Potentialinfluences of exergaming on self-efficacy for physical activity and sport. Journal of Physical Education, RecreationandDance. 2014. 85(4). 15–20. DOI: 10.1080/07303084.2014.884428

Rudella J. L., & Butz J. V. Exergames: Increasing Physical Activity through Effective Instruction. Journal of Physical Education, Recreation & Dance (JOPERD). 2015. 86(6). 8–15. Doi: 10.1080/07303084.2015.1022672

Sgrò F., Schembri R., Nicolosi S., Barresi M. & Lipoma M. Exergames for physical education: an over view about inter action design perspective. World Journal on Educational Technology. 2013. 5(2). 248–256.

Wendel V., Annika K., Göbel S., Wiemeyer J. & Steinmetz R. Virtual Sports Teacher: A 3D Serious Game for Physical Education with Game Master Support. In T. Bastiaens & M. Ebner (Eds.), Proceedings of Ed Media: World Conference on Educational Media and Technology. 2011. 2830–2839. Association for the Advancement of Computing in Education (AACE).

Yang S., Smith B., & Graham G. Healthy Video Gaming: Oxymoronor Possibility. Journal of Online Education. 2008. 4(4).

##submission.downloads##

Pubblicato

2024-07-18

Come citare

Чухланцева, Н. В., & Чухланцев, А. І. (2024). Exergaming: сполучення фізичних вправ і ігор. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 186–194. Recuperato da https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/111259

Fascicolo

Sezione

Статті