Exergaming: сполучення фізичних вправ і ігор

Autori

  • Н. В. Чухланцева Запорізький національний технічний університет,
  • А. І. Чухланцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського»,

##semicolon##

спортивне тренування##common.commaListSeparator## інтерактивне спортивно-тренувальне обладнання##common.commaListSeparator## активні відеоігри##common.commaListSeparator## ексергейм##common.commaListSeparator##

Abstrakt

Наведене визначення технологій ексергейм, проведений аналіз застосовуваних активних відеоігор для підвищення ефективності тренувального процесу, відслідковування фізичного стану спортсменів під час тренувань, подані їх стислі характеристики.

##submission.citations##

Чухланцева Н. В. Застосування інформаційних технологій в галузі фізичної культури і спорту. Спортивна наука України. 2016. №3(73). С. 21–25. URL: http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/423/407 (дата звернення:15.03.2017).

Chukhlantseva N., & Chukhlantsev A. Використання активних відеоігор у сфері фізичного виховання і спорту. Traektoriâ Nauki. 2017. 3(2). 4.1–4.11. doi:http://dx.doi.org/10.22178/pos.19-5

Barry G., vanSchaik P., MacSween A., Dixon J., & Martin D. Exergaming (XBOXKinect™) versus traditional gym-based exercise for postural control, flowand technology acceptancein health yadults: a randomised controlledtrial BMC Sports Science, Medicine and Rehabilitation. (2016). 8(1). Doi: 10.1186/s13102-016-0050-0

Chao Y. Y., Scherer Y. K., Wu Y. W., Lucke K. T., Montgomery C. A. The feas ibility of an inter vention combining self-efficacy theory and Wii Fit exergames in assisted livingresidents: A pilotstudy. GeriatricNursing. 2013. 34. 377–382.

DiTore A., & Raiola G. Exergames edidatticadelleattività motorie e sportive. European Journal of Sustainable Development. 2012. 1(2). 221–228.

Finkelstein S., Nickel A., Lipps Z., Barnes T., Wartell Z., & Suma E. A. Astrojumper: Motivating exercise with animmersive virtual reality exergame. Presence: Teleoperators and Virtual Environments. 2011. 20(1). 78–92.

Kajastila R. & Hämäläinen P. Motion games in real sport senvironments Interactions. 2015. XXII(2). 44–47. Doi: 10.1145/2731182

Krause J. M., & Benavidez E. A. Potentialinfluences of exergaming on self-efficacy for physical activity and sport. Journal of Physical Education, RecreationandDance. 2014. 85(4). 15–20. DOI: 10.1080/07303084.2014.884428

Rudella J. L., & Butz J. V. Exergames: Increasing Physical Activity through Effective Instruction. Journal of Physical Education, Recreation & Dance (JOPERD). 2015. 86(6). 8–15. Doi: 10.1080/07303084.2015.1022672

Sgrò F., Schembri R., Nicolosi S., Barresi M. & Lipoma M. Exergames for physical education: an over view about inter action design perspective. World Journal on Educational Technology. 2013. 5(2). 248–256.

Wendel V., Annika K., Göbel S., Wiemeyer J. & Steinmetz R. Virtual Sports Teacher: A 3D Serious Game for Physical Education with Game Master Support. In T. Bastiaens & M. Ebner (Eds.), Proceedings of Ed Media: World Conference on Educational Media and Technology. 2011. 2830–2839. Association for the Advancement of Computing in Education (AACE).

Yang S., Smith B., & Graham G. Healthy Video Gaming: Oxymoronor Possibility. Journal of Online Education. 2008. 4(4).

##submission.downloads##

Publikované

2017-05-22

Číslo

Sekcia

Статті