Динаміка показників розвитку сили школярів 5-6-х класів

Autori

Parole chiave:

фізичні якості, фізична культура, школярі 11-12 років

Abstract

У статті представлено дані, що характеризують рівень розвитку сили учнів 11-12 років. На початку року встановлено нижче за середній рівень розвитку сили м’язів черевного пресу в хлопців 11 років, низький – дівчат 11 років та учнів 12 років. Продовж року найзначніше поліпшилися показники розвитку сили в школярів 6-х класів (хлопці – 11,32%; дівчата – 12,30%). За статтю та віком тенденція розрізнення суттєво не змінилася.

Biografie autore

Ганна Москаленко, Харківська державна академія фізичної культури

здобувач вищої освіти

Маргарита Мамешина, Харківська державна академія фізичної культури

к.фіз.вих.

Riferimenti bibliografici

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2017). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник для студентів ВНЗ (3-е вид., онов. та доп.). Харків: ХДАФК.

Бала, Т. М., Сванадзе, А. С., & Кузьменко, І. О. (2017). Рівень фізичної підготовленості школярів 10-11-х класів. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова, 6(88), 10-13.

Бала, Т., & Жук, В. (2023). Відповідність способу життя студентської молоді до рекомендацій МОЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 176-183.

Діхтяренко, З. М. (2008). Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності [автореферат]. Київ.

Жук, В. О. (2023). Вплив Інтернету речей на фізичну активність. Фізична культура спорт і здоров’я: стан проблеми та перспективи, 24-25.

Жук, В. О., & Михайленко, А. (2020). Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО. Фізична культура спорт і здоров’я: стан проблеми та перспективи, 23-24.

Мамешина, М. А. (2020). Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання з урахуванням показників фізичного здоров’я та фізичної підготовленості школярів 7-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, 6(74), 25-31.

Михайленко, А., & Мамешина, М. (2022). Рівень розвитку силових здібностей школярів 6–7-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 198-202.

Подгорна, В., & Апенько, Д. (2021). Антидепресійний вплив силових навантажень. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 127-133.

Сергієнко, Л. П. (2010). Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти. Київ: КНТ.

Слободянюк, Ю., Криворучко, Н., & Жук, В. (2020). Рівень розвитку силових здібностей студентів ЗВО І–ІІ рівня акредитації. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 171-175.

Шестерова, Л., & Синиця, Т. (2023). Принципові положення тренувань у оздоровчому силовому фітнесі. Матеріали XXIII Міжнародної науково-практичної конференції «Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи», 202-203.

Petrova, A., Bala, T., Masliak, I., & Mameshina, M. (2022). The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16-17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, 22(6), 955-961. https://doi.org/10.7752/jpes.2022.06121

##submission.downloads##

Pubblicato

2024-05-31

Come citare

Москаленко, Г., & Мамешина, М. (2024). Динаміка показників розвитку сили школярів 5-6-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 112–117. Recuperato da https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/317795

Fascicolo

Sezione

Статті