Динаміка показників розвитку сили школярів 5-6-х класів

Autori

##semicolon##

фізичні якості##common.commaListSeparator## фізична культура##common.commaListSeparator## школярі 11-12 років

Abstrakt

У статті представлено дані, що характеризують рівень розвитку сили учнів 11-12 років. На початку року встановлено нижче за середній рівень розвитку сили м’язів черевного пресу в хлопців 11 років, низький – дівчат 11 років та учнів 12 років. Продовж року найзначніше поліпшилися показники розвитку сили в школярів 6-х класів (хлопці – 11,32%; дівчата – 12,30%). За статтю та віком тенденція розрізнення суттєво не змінилася.

##submission.authorBiographies##

##submission.authorWithAffiliation##

здобувач вищої освіти

##submission.authorWithAffiliation##

к.фіз.вих.

##submission.citations##

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2017). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник для студентів ВНЗ (3-е вид., онов. та доп.). Харків: ХДАФК.

Бала, Т. М., Сванадзе, А. С., & Кузьменко, І. О. (2017). Рівень фізичної підготовленості школярів 10-11-х класів. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова, 6(88), 10-13.

Бала, Т., & Жук, В. (2023). Відповідність способу життя студентської молоді до рекомендацій МОЗ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 176-183.

Діхтяренко, З. М. (2008). Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності [автореферат]. Київ.

Жук, В. О. (2023). Вплив Інтернету речей на фізичну активність. Фізична культура спорт і здоров’я: стан проблеми та перспективи, 24-25.

Жук, В. О., & Михайленко, А. (2020). Аналіз ставлення здобувачів освіти до уроків фізичної культури та особистої навчальної діяльності у ЗВО. Фізична культура спорт і здоров’я: стан проблеми та перспективи, 23-24.

Мамешина, М. А. (2020). Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання з урахуванням показників фізичного здоров’я та фізичної підготовленості школярів 7-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, 6(74), 25-31.

Михайленко, А., & Мамешина, М. (2022). Рівень розвитку силових здібностей школярів 6–7-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 198-202.

Подгорна, В., & Апенько, Д. (2021). Антидепресійний вплив силових навантажень. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 127-133.

Сергієнко, Л. П. (2010). Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти. Київ: КНТ.

Слободянюк, Ю., Криворучко, Н., & Жук, В. (2020). Рівень розвитку силових здібностей студентів ЗВО І–ІІ рівня акредитації. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 171-175.

Шестерова, Л., & Синиця, Т. (2023). Принципові положення тренувань у оздоровчому силовому фітнесі. Матеріали XXIII Міжнародної науково-практичної конференції «Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи», 202-203.

Petrova, A., Bala, T., Masliak, I., & Mameshina, M. (2022). The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16-17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, 22(6), 955-961. https://doi.org/10.7752/jpes.2022.06121

##submission.downloads##

Publikované

2024-05-31

Číslo

Sekcia

Статті