Навчання технічним прийомам гри у волейбол учнів 5 класу на уроках фізичної культури
Abstract
Анотація. Робота присвячена актуальному питанню пошуку шляхів ефективного навчання базовим технічним прийомам волейболу учнів 5 класів за короткий період з тенденцією закріплення вивчених елементів до ступені навички.
Ключові слова: варіативний модуль, технічні елементи гри, волейбол, учні.
Список використаної літератури
Гузар В., Шалар О., Стрикаленко Є. Особливості індивідуального підходу на уроках волейболу з учнями 7-х класів. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково- практичної інтернет-конференції. Переяслав, 2020. Вип. 66. С. 204–208.
Дуброва О. Л., Гринченко І. Б. Формування навичок гри у волейбол і баскетбол школярів 5-6 класів на основі застосування рухливих ігор. Спортивні ігри. 2018, № 2(8), С. 12–20.
Мітова О. О., Раковська І. А. Волейбол в системе общеобразовательных учебных заведений. Спортивний вісник Придніпров’я. № 1. 2012. С. 84–88.
Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класи (затверджена наказом МОН від 23.10.2017 № 1407). URL: https://inlnk.ru/WNVNP
Стрельникова Є., Горчанюк Ю., Несен О. Зміни показників технічної підготовленості волейболістів 10–11 років під впливом візуального сприйняття параметрів рухів. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2018. № 2(64), С. 63–67. dOI:10.15391/snsv.2018-2.013
Шалар О.Г., Гузар В.М., Решотка Н.О. Спортивна підготовка учнів ліцею на заняттях з волейболу. Спортивні ігри. 2019. № 1(11). С. 58–66. http:// doi.org/10.5281/zenodo.2543592.
Шалар О. Г., Свирида В. С., Любашенко Д. Роль освітньої складової під час проведення уроків волейболу у 5-х класах. Медико-біологічні проблеми фізичної культури, спорту та здоров’я людини: збірник наукових праць XVIII Всеукраїнської науково практичної конференції. Випуск 18. Миколаїв: МНУ імені В. О.Сухомлинського, 2018. С. 91–94.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.