Використання різних форм самоконтролю під час занять скандинавською ходьбою
Abstract
Анотація. У статті проаналізовано поняття самоконтролю та його значення для студентів під час занять руховою активність та впродовж начального дня. Визначено основні форми самоконтролю у студентів секції скандинавська ходьба. Надані рекомендації щодо форми введення електронного щоденника для студентів секції скандинавська ходьба.
Ключові слова: студент, скандинавська ходьба, щоденник, самоконтроль.
Список використаної літератури
Кособуцький Ф. Т., Кособуцький Ю. Ф., Кисіль В. М. Самоконтроль у фізичному вихованні студентів. НУВГП, 2017. Вип. 16. С. 26–35.
Грабик Надія, Грубар Ірина. Використання новітніх пристроїв для самоконтролю під час занять фізичними вправами та спортом. Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії: Матеріали II Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції з міжнародною участю (Київ, 18 квітня 2019 р.). Ред. О. А. Шинкарук. К.: НУФВСУ, 2019. С. 223–225.
Дехтяр В. Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. Київ: Екмо, 2005. 219 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.