Мотивація студенток ЗВО до занять фізичним вихованням та спортом
Abstract
Анотація. У статті представлено результати дослідження, яке проводилось серед студенток. За допомогою анкетного опитування визначено мотиви, що спонукають студенток закладів вищої освіти до занять фізичним вихованням та спортом.
Ключові слова: студентки, мотиви, фізичне виховання, спорт.
Список використаних джерел
Арефьєв В. Г. Основи теорії та методики фізичного виховання: підручник. Київ: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. 95 с.
Герасименко С. Ю., Шайко Д. С. Мотивація студентів до занять фізичним вихованням та спортом. Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини: збірник наукових праць. Харків, 2023. Випуск 4. С. 172–175.
Гончар Г. І. Організаційно-методичні умови формування мотивації студентів інститутів фізичної культури до професійно-прикладної фізичної підготовки: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 Дніпропетровськ, 2013. 19 c.
Круцевич Т., Подлесний О. Потребово-мотиваційний підхід до курування фізичним вихованням студентів Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2008. №2. С. 69–73.
Круцевич Т., Безверхня Г. Особливості мотиваційних пріоритетів підлітків з різними типами ВНД Спортивний вісник Придніпров'я. 2010. № 1. С. 3–6.
Рибаковський А. Г. Особливості організації занять з фізичного виховання у ВНЗ. Фізичне виховання студентів ВНЗ: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. К., 2007. С. 52–53.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.