ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАГАЛЬНОЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
інтерес, аеробні заняття, позитивне ставлення, загальна та спеціальна витривалість, фізичні якості, спортивна спрямованістьАнотація
У статті наведено результати аналізу даних анкетування студентів з метою виявлення їх ставлення до оцінки фізичних якостей та власного рівня фізичної підготовленості, зокрема – витривалості, та необхідність включення в навчальну програму з фізичного виховання зі спортивною спрямованістю (настільний теніс) занять аеробного характеру (кросова підготовка та елементи базової аеробіки) для підвищення загальної та спеціальної витривалості студентів.Посилання
Аэробика. Теория и методика проведения занятий: учеб. пособ. для студентов вузов физической культуры / Под ред. Е. Б. Мякинченко, М. П. Шестакова. – М. : Спорт Академ Пресс, 2002. – 304 с.
Бикмухаметов Р. К. Содержание процесса физического воспитания в системе педагогического образования / Р. К. Бикмухаметов // Теория и практика физической культуры. – 2003. − №3. − С. 45–50.
Боляк Н. Л. Історія розвитку оздоровчої аеробіки / Н. Л. Боляк // Теорія та методика фізичного виховання. – 2006. – №5. – С . 36–38.
Вржесневський І. І. Оцінка фізичних можливостей студентів у системі медико-педагогічного контролю у процесі фізичного виховання спеціального відділення ВНЗу : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих і спорту : 24.00.02 / І. І. Вржесневський. − К., 2011. − 29 с.
Гринько В. М. Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості / В. М. Гринько // Слобожанський науково – спортивний вісник. – Харків : ХДАФК, 2015. − № 1(45). – С. 55–59.
Изаак С. И. Физическое развитие и физическая подготовленность в системе мониторинга состояния физического здоровья населения (возрастно-половые особенности студентов) / С. И. Изаак, Т. В. Панасюк // Теория и практика физической культуры, 2004. − № 11. − С. 51–52.
Круцевич Т. Ю. Теорія і методика фізичного виховання / Т. Ю. Круцевич. – К. : Олімпійська література, 2008. – С. 151–154.
Купрієнко М. Л. Пріоритетність аеробного напрямку занять з фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп ДонДУУ / М. Л. Купрієнко, І. Г. Кривець // Актуальні питання освіти, спорту та здоров'я у вищих навчальних закладах: матеріали I Всеукраїнської. наук.-практ. конф., 4 березня 2014 р., м. Донецьк. – Донецьк : ДонДУУ, 2014. – С. 210–219.
Поляничко О. Особливості проведення занять з фізичного виховання зі студентами, які мають надлишкову вагу / О. Поляничко, В. Іванько, І. Портна // Проблеми формування здорового способу життя молоді : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практич. конференції. – Львів, 2011. − С. 257–258.
Серорез Т. Б. Можливості вдосконалення аеробної та анаеробної продуктивності організму студентів засобами фізичного виховання (на прикладі тренувань з бігу) / Т. Б. Серорез // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. / за ред. С. С. Єрмакова. – Х., 2007. – № 3. – С. 124–129.
Сутула В. О. Системоутворювальна функція фізичної культури // Слобожанський науково- спортивний вісник : [наук.-теор.журн.]. – Харків : ХДАФК, 2014. – № 1. – С. 118–121.
Ягунова С. А., Старцева Л. Н. Спортивная тренировка женщин по данным врачебного контроля / С. А. Ягунова, Л. Н. Старцева. − Л. : Медгиз, 1959. – 124 c.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.