ПРАКТИКА ЗА ФАХОМ, ЯК ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ З ІГРОВИХ ВИДІВ СПОРТУ ДО УПРАВЛІННЯ ПІДГОТОВКОЮ СПОРТИВНОЇ КОМАНДИ
Ключові слова:
Тренер, управління, підготовка, практика, контроль.Анотація
Розглянуто питання забезбечення підвищення
ефективності діяльності тренера, застосування на практиці отриманих
знань та вдосконалення професійних навичок та компетенстностей з
метою реалізації професійних функції з урахуванням конкретизації
управлінських функцій. Впровадження до системи фахової підготовки
майбутніх тренерів з ігрових видів спорту практичних заходів, їх реалізації
під час практики за фахом. Показано значення практики за фахом у
підготовці до практичної діяльності тренера до управління спортивною
командою на різних етапах багаторічної підготовки.
Посилання
Ажиппо О.Ю. Теоретичні й методичні засади підготовки
майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в
загальноосвітніх навчальних закладах : дис. доктора пед. наук. Харків, 2013, 485.
Арефьєв В.Г., Михайлова Н.Д. Самостійна робота студентів під
час педагогічної практики. Київ: Центр учбової літератури, 2015. 120 с
Безкоровайна Л.В. Оцінка якостей, необхідних для майбутньої
професійної управлінської діяльності майбутніх фахівців фізичного вихованнята спорту. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Харків: ХДАДМ, 2006. № 10. С. 87 -90.
Бережна Ж.В. Особливості професійної компетентності
майбутнього тренера. Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя. 2010. Вип. 6. C.46–51.
Волков Л.В. Современные требования к профессиональной
деятельности тренера детского и юношеского спорта. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. Харків, 2005. №10. С.208–212.
Воловик Н.І., Березовський В.А. Тренерська практика:
методичний посібник для студентів факультетів фізичного виховання та спорту вищих педагогічних навчальних закладів. К.: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова. 2017. – 42 с.
Воронова В.И. Психологическое сопровождение спортивной
деятельности в футболе. – К.: Научно-методический комитет Федерации футбола Украины, 2001. – 136 с.
Гресь Н. Виробнича практика студента : досвід роботи за фахом
випускника ВНЗ. Освіта і управління. 2008. Т. 11, № 1. С. 100–105.
Деркач А.А., Исаев А.А. Педагогическое мастерство тренера. М.:
«Физкультура и спорт».1987. 375 с.
Жмарев Н.В. Управленческая и организаторская деятельность
тренера Киев : Здоровья, 1980. 144 с.
Костюкевич В.М. Теорія і методика тренування спортсменів
високої кваліфікації: Навчальний посібник. Вінниця. «Планер», 2007. 273 с.
Кубраченко О.Г., Ткачук В.Г.,Голуб В.П. Система підготовки
гандболістів .Київ : Поліграфічний центр «Київдрук». 2013. 556 с.
Максименко И.Г. Планирование и контроль тренировочного
процесса в спортивных играх. Луганск: Знание, 2000. 276 с.
Мулик В.В., Камаєв О.І. Теорія системності та і системний підхід
в професійній діяльності тренера. Харків. 2017. 88с.
Озолин Н.Г. Настольная книга тренера: Наука побеждать. М. : Астрель ; АСТ. 2004. 863 с
Павлюк Є.О.,Чопик Т.В. Аналіз професійної підготовки майбутніх
фахівців з олімпійського та професійного спорту у вищих навчальних закладах. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. праць Харків. 2012. № 2. С. 92–95.
Платовов В.М. Система подготовки спортсменов в олимпийском
спорте. Общая теория и ёё практическое приложения: учеб. для тренеров: в 2 кн. / В.Н. Платовнов. К.: Олимпийская литература. 2015. – 680с.
Сватьєв А.В. Теоретичні і методичні засади підготовки
майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності : автореф. дис . д -ра пед. наук. Запоріжжя, 2013. 40 с.
Шикарук О.А., Павлюк Є.О., Свіргунець Є.М., Флерчук В.В.Теорія і
методика дитячо-юнацького спорту. Хмельницький. ХНУ. 2011.149с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).