ПРАКТИКА ЗА ФАХОМ, ЯК ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ З ІГРОВИХ ВИДІВ СПОРТУ ДО УПРАВЛІННЯ ПІДГОТОВКОЮ СПОРТИВНОЇ КОМАНДИ
Keywords:
Тренер, управління, підготовка, практика, контроль.Abstract
Розглянуто питання забезбечення підвищення
ефективності діяльності тренера, застосування на практиці отриманих
знань та вдосконалення професійних навичок та компетенстностей з
метою реалізації професійних функції з урахуванням конкретизації
управлінських функцій. Впровадження до системи фахової підготовки
майбутніх тренерів з ігрових видів спорту практичних заходів, їх реалізації
під час практики за фахом. Показано значення практики за фахом у
підготовці до практичної діяльності тренера до управління спортивною
командою на різних етапах багаторічної підготовки.
References
Ажиппо О.Ю. Теоретичні й методичні засади підготовки
майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в
загальноосвітніх навчальних закладах : дис. доктора пед. наук. Харків, 2013, 485.
Арефьєв В.Г., Михайлова Н.Д. Самостійна робота студентів під
час педагогічної практики. Київ: Центр учбової літератури, 2015. 120 с
Безкоровайна Л.В. Оцінка якостей, необхідних для майбутньої
професійної управлінської діяльності майбутніх фахівців фізичного вихованнята спорту. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Харків: ХДАДМ, 2006. № 10. С. 87 -90.
Бережна Ж.В. Особливості професійної компетентності
майбутнього тренера. Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя. 2010. Вип. 6. C.46–51.
Волков Л.В. Современные требования к профессиональной
деятельности тренера детского и юношеского спорта. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. Харків, 2005. №10. С.208–212.
Воловик Н.І., Березовський В.А. Тренерська практика:
методичний посібник для студентів факультетів фізичного виховання та спорту вищих педагогічних навчальних закладів. К.: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова. 2017. – 42 с.
Воронова В.И. Психологическое сопровождение спортивной
деятельности в футболе. – К.: Научно-методический комитет Федерации футбола Украины, 2001. – 136 с.
Гресь Н. Виробнича практика студента : досвід роботи за фахом
випускника ВНЗ. Освіта і управління. 2008. Т. 11, № 1. С. 100–105.
Деркач А.А., Исаев А.А. Педагогическое мастерство тренера. М.:
«Физкультура и спорт».1987. 375 с.
Жмарев Н.В. Управленческая и организаторская деятельность
тренера Киев : Здоровья, 1980. 144 с.
Костюкевич В.М. Теорія і методика тренування спортсменів
високої кваліфікації: Навчальний посібник. Вінниця. «Планер», 2007. 273 с.
Кубраченко О.Г., Ткачук В.Г.,Голуб В.П. Система підготовки
гандболістів .Київ : Поліграфічний центр «Київдрук». 2013. 556 с.
Максименко И.Г. Планирование и контроль тренировочного
процесса в спортивных играх. Луганск: Знание, 2000. 276 с.
Мулик В.В., Камаєв О.І. Теорія системності та і системний підхід
в професійній діяльності тренера. Харків. 2017. 88с.
Озолин Н.Г. Настольная книга тренера: Наука побеждать. М. : Астрель ; АСТ. 2004. 863 с
Павлюк Є.О.,Чопик Т.В. Аналіз професійної підготовки майбутніх
фахівців з олімпійського та професійного спорту у вищих навчальних закладах. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. праць Харків. 2012. № 2. С. 92–95.
Платовов В.М. Система подготовки спортсменов в олимпийском
спорте. Общая теория и ёё практическое приложения: учеб. для тренеров: в 2 кн. / В.Н. Платовнов. К.: Олимпийская литература. 2015. – 680с.
Сватьєв А.В. Теоретичні і методичні засади підготовки
майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності : автореф. дис . д -ра пед. наук. Запоріжжя, 2013. 40 с.
Шикарук О.А., Павлюк Є.О., Свіргунець Є.М., Флерчук В.В.Теорія і
методика дитячо-юнацького спорту. Хмельницький. ХНУ. 2011.149с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).