ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЗДОРОВЧО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Keywords:
студент, спортсмен, комп’ютер, оздоровчо-рекреаційна діяльність.Abstract
Стаття присвячена проблемі використання комп’ютерних навчальних програм при виконанні студентами самостійних робіт, написання курсових дипломних робіт з майбутньої професії.References
Ашанін В.С. Інформатизація методів наукових досліджень в фізичному вихованні та спорті засобами інтерактивних технологій / В.С. Ашанін, О.В. Церковна О.В., Л.В. Філенко, О.В. Іліджев // Materialy IX miedzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji «Strategicznepytaniaswiatowejnauki – 2013». – Fizycznakultura I sport : Przemysl. «Nauka i studia». - Volum 31. – С.30-46.
Информационные технологии управления. Учебное пособие для вузов/ Под ред.проф. Г.А. Титоренко. М., 2005 – 205 с.
Sidova N.V. Metodika zanyatiy ozdorovitel'noy aerobikoy v protsesse fizicheskogo vospitaniya studentok vuza / N.V. Sidova // Teoriya i praktika fizicheskoy kul 'tury. – 2007. – № 4. – S.64.
Malikov N.V. Sovremennyye probiemy adaptatsii. – Zaporozhskiy natsionalnyy universitet / N.V. Malikov, N.V. Bogdanovskaya. – Zaporozhye, 2007. – 341 s.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).