ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ШКОЛЯРІВ 5-11 КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Keywords:
комп’ютер, програма, школяр, фізичне виховання, варіативний модуль, інформаційні технології.Abstract
Наукова стаття присвячена актуальним питанням
впровадження інформаційних технологій у навчальний процес з фізичного
виховання у загальноосвітніх школах. У дослідженні представлена
структура комп’ютерної програми, яка дозволяє вносити бали за виконання
нормативів з різних варіативних модулів.
References
Ашанін В.С., Філенко Л.В., Філенко І.Ю., Полторацька Г.С. Оптимізація засобів фізичного виховання при підготовці учнів та студентів 15 -17 років з використанням інформаційних технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Чернігів, 2017, 143, 3-7.
Денисова Л.В., Бишивець Н.Н., Усиченко В.В. Аналіз анкетних даних в спортивно-педагогічних дослідженнях. Педагогіка, психологія та медико -біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 2012, 1, 56-60.
Круцевич Т.Ю., Петровский В.В. Управление процессом физического воспитания. Теория и методика физического воспитания, 2003, 348.
Філенко Л.В., Полторацька Г.С., Садовий А.С. Алгоритмічні основи створення комп’ютерної програми аналізу оцінок з фізичної культури учнів 5-11 класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, 2014, 3 (41), 110-115.
Шандригось В.І. Комп’ютеризація праці вчителя фізичного виховання: автореф. дис. к. фіз. вих.: 24.00.02 ЛДІФК, 2002, 24.
Maslyak I.P., Shesterova L.Y., Kuzmenko I.A., Bala T.M., Mameshina M.A., Krivoruchko N.V., Zhuk V.O. (2016). «The Influence of the vestibular analyzer functional condition on the physical fitness of sch ool-age children». Sport science. International scientific journal of kinesiology, 9,2, 20-27.
Filenko L., Poltoratska G., Sadovyi A. Algorithmic foundations of creation cjmputer program of analysis of physical training of students of 5 -11 grades evaluations. Slobozhanskyi gerald of science and sport, 2014, 3 (41), 38-45.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).