МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОГРАМУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ СТРИБКІВ У ДОВЖИНУ З РОЗБІГУ В СТУДЕНТІВ
Keywords:
комп’ютер, програма, моделювання, стрибки у довжину, студенти, регресія, прогнозування.Abstract
Дослідження присвячено проблемі застосування методів
моделювання результатів стрибків у довжину з розбігу у студентів. Розроблено
рівняння лінійної регресії та комп’ютерну програму для моделювання результатів
стрибків у дожину студентів-третьокурсників факультету фізичної культури,
спорту та здоров’я. Регресійним аналізом підтверджено їх придатність для
здійснення прогнозів.
References
Лемешко В., Канестяпін В., Дунець-Лесько А., ДухТ. Удосконалення фізичної і технічної підготовки стрибунок у довжину. Спортивний вісник придністров’я, 2015, 1, 110-114.
Мудрик Ж.С. Організація тренувального процесу стрибунів у
довжину з розбігу на етапі безпосередньої підготовки до змагань. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць Волинського національного університету ім. Лесі Українки, Луцьк, 2010, 1 (5), 87-90.
Пашкевич С.А., Матвієнко Я.В. Засоби розвитку швидкісно-силових здібностей на заняттях фізичної культури з учнями 10-х класів. Теорія та методика фізичного виховання, 2016, 2, 48-52.
Романюк В.П., Савчук С.І., Савчук Т.О., Маневський М.О. Методи прогнозування результатів стрибків у довжину з розбігу в студентів. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського наці. університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт, Луцьк, 2017, 28, 73-78.
Суворова Т.І., Мороз М.С., Карабанова Н.С. Характеристика
основних факторів психологічної підготовки стрибунів у довжину.
Молодіжний науковий вісник Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт, Луцьк, 2011, 4, 100-105.
Ashby B. M., Heegaard J. H. Role of arm motion in the standing long jump. Journal of biomechanics, 2002, 35, 12, 1631-1637.
Porter J. M. et al. Standing long-jump performance is enhanced when using an external focus of attention. The Journal of Strength & Conditioning Research, 2010, 24, 7, 1746-1750.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).