МОТИВАЦІЯ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ МЕТОДАМИ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
Keywords:
студент, навчання, інформаційні технології, оптимізаційні задачі, комп’ютерне моделюванняAbstract
У статті піднімаються питання мотивації майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту застосовувати інформаційні технології при розв’язанні професійно- орієнтованих задач. У дослідженні представлено результати опитування 188 студентів НУФВСУ, зміст підготовки яких було доповнено оптимізаційними задачами. Встановлено, що в структурі мотивації майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту до оволодіння методами комп’ютерного моделювання домінуючими мотивами є мотив отримати гарну оцінку, а також мотив самоствердження й спонукальний мотив на тлі зниженого прояву мотивів застосовувати отримані знання для знаходження оптимальних рішень при вирішенні побутових та професійних завдань.References
Бишевець Н. Г. Мотивація студентів ВНЗ до вивчення математичних дисциплін в залежності від напрямку навчання // Scientific and practical edition: Austria, 20 February. – 2015. – Т. 2. – С. 17-18.
Бишевець, Н. Гончарова Н., Сергієнко, К. Підготовка майбутніх фахівців із рекреації та туризму нової формації. В: Мат. ХІІ Всеукр. наук.-практ конф. з міжнар. участю
«Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення». Львів, 2020. С. 329-335.
Денисова ЛВ, Усиченко ВВ, Бишевець НГ. Алгоритм аналізу анкетних даних в спортивно-педагогічних дослідженнях. Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту. Харків: ХДАДМ (ХХПІ). 2012;1:56-60.
Денисова Л.В., Усиченко В.В., Бишевець Н.Г. Застосування нечислової статистики в спортивно-педагогічних дослідженнях. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. 2011;92(2):210-213.
Крейдун, Н.П., Невоєнна, О.А., Яворовська, Л.М. Від першокурсника до випускника: особливості навчальної мотивації. Проблеми сучасної освіти. 2018;9:5-9.
Осиповская, А.В. К вопросу о мотивации учебной деятельности студентов. Экономический журнал 2013;2(30):89-93.
Шершнёва, Т.В. Мотивы учебной деятельности современных студентов. В: Международная научно-практическая конференция «Роль женщины в развитии современной науки и образования», 17–18 мая 2016 г. Минск: БГУ, 2016. С. 523-527.
Byshevets N, Shynkaruk О, Stepanenko, O, Gerasymenko S, Tkachenko S, Synihovets I, Filipov V, Serhiyenko K, Iakovenko O. Development skills implementation of analysis of variance at sport-pedagogical and biomedical researches. Journal of Physical Education and Sport. 2019;19(Supplement issue 6:2086-2090. DOI:10.7752/jpes.2019.s6311
Downloads
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).