ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ РЕГБІСТІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Keywords:
регбі, тренувальний процес, інноваційні технологіїAbstract
Мета: вдосконалення управління тренувальним процесом регбістів з використанням інноваційних технологій. Матеріал дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел, даних мережі «Інтернет» та анкетування. Результати: представлені результати опитування щодо доцільності використання інноваційних технологій в тренувальному процесі регбістів, що проводилося серед спортсменів і фахівців регбі в Україні. Висновки: розробити комп’ютерний інноваційний програмний продукт, який дозволяє диференціювати спортсменів-регбістів та аматорів за рівнями їх кваліфікації, зберігати їх особисті дані, результати і рейтинг на основі отриманих особистих даних з фізичної підготовленості регбістів.References
Ашанин, В., Ровный, А., Пасько, В., & Войтенко, М. (2017). Вдосконалення тренувального процесу пауєрліфтерів на основі інтерактивної програми «PersTrainer». Слобожанський науково-спортивний вісник, 6(62), 26- 30.
Ашанін, В.С., Пасько, В.В., & Комнатний, О.А. (2019). Вдосконалення тренувального процесу плавців з використанням комп’ютерної програми «Рекорд». Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту, 3, 5-11.
Пасько, В., Мартиросян, А., & Муха, В. (2017). Історичні аспекти розвитку регбіліг в Україні. Спортивний вісник Придніпров’я, № 1, 67-70.
Пасько, В.В. (2017). Вдосконалення тренувального процесу регбістів на основі застосування моделей фізичної та технічної підготовленості. Спортивные игры, 1, 38-40.
Пасько, В.В. (2008). Применение компьютерных технологий в процессе развития тактического мышления у юных спортсменов в игровых видах спорта. Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях, 150-152.
Платонов, В.Н. (2013). Периодизация спортивной тренировки. Общая теория и ее практическое применение. К.: Олимп. лит., 624.
Ровний, А.С., & Пасько, В.В. (2017). Моделі фізичної підготовленості як основа управління тренувальним процесом регбістів на етапі спеціалізованої базової підготовки. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково- педагогічні проблеми фізичної культури. Фізична культура і спорт: зб. наукових праць, 2 (83)17, 92-96.
Ashanin, V., Filenko, L., Pasko, V., Poltoratskaya, A., & Tserkovna, O. (2017). Informatization on the physical culture of students using the «Physical education» computer program. Journal of Physical Education and Sport, 17(3), 1970- 1976.
Filenko, L., Ashanin, V., Pasko, V., Tserkovna, O., Filenko, I., Dzhym, V., & Tykhorskyi, O. (2018). Introduction of the physical game Rugby-5 into the physical education of students by means of information technology. Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences, 9(3), 1293-1302.
Martyrosyan, A., Pasko, V., Rovnyi, A., Ashanin, V., & Mukha, V. (2017). An experimental program for physical education of rugby players at the stage of specialized basic training. Slobozhanskiy herald of science and sport, 3(59), 45-50. (in Ukr.)
Pasko, V.V. (2014). Perfection of educational-training process on the basis of account of parameters technical preparation of rugby-players. Slobozhanskiy herald of science and sport, 1(39), 115-121.
Rovniy, A., Pasko, V., & Galimskyi, V. (2017). Hypoxic training as the basis for the special performance of karate sportsmen. Journal of Physical Education and Sport (JPES), 17 (3), 1180-1185.
Rovniy, A., Pasko, V., Dzhym, V., & Yefremenko, A.. (2017). Dynamics of special physical preparedness of 16-18-year-old rugby players under hypoxic influence. Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2399-2404. doi:10.7752/jpes.2017.04265
Tsos, A., Pasko, V., Rovniy, A., Nesen, O., Pomeshchikova, I., & Mukha, V. (2018). The improvement of the technical readiness of 16-18 year-old rugby players with the use of the computer program “Rugby-13”. Physical Activity Review, 257-265. doi: 10.16926/par.2018.06.31.
Downloads
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).