ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ З УРАХУВАННЯМ ПОКАЗНИКІВ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ ЗДОРОВ’Я
Keywords:
студент, здоров’я, інформаційні технології, функціональний станAbstract
У дослідженні представлені результати використання інформаційних технологій у навчальному процесі з фізичної культури у студентів 1 та 2 курсів Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (n=96). Проведено дослідження функціонального стану серцево-судинної системи та антропометричних показників у студентів, які мають відхилення у стані здоров’я, та у студентів, які мають високі показники здоров’я. Виявлена наявність достовірних відмінностей між показниками роботи серцево-судинної системи (p>0,001) та відсутність відмінностей між антропометричними даними (p<0,05) у досліджуваних.
References
Андрєєва, О.В., Кашуба, В.О., & Футорний, С.М. (2012). Оцінювання та аналіз складових здорового способу життя студентської молоді. Педагогіка, психологія та мед.-біол. проблеми фіз. виховання і спорту, 7, 59-65.
Ашанін, В.С., Філенко, Л.В., Філенко, І.Ю., & Полторацька, Г.С. (2017). Оптимізація засобів фізичного виховання при підготовці учнів та студентів 15-17 років з використанням інформаційних технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, В.143, 3-7.
Петренко, Ю.М., Петренко, Ю.І., Дудник, Ю.М., & Чернишов, В.О. (2017). Перспективи використання інформаційних технологій у сфері фізичної культури та спорту. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: збірник наукових праць [Електронний ресурс], 75-77.
Рудницький, О., & Футорний, С. (2013). Характеристика стану здоров’я студентів вищих навчальних закладів. Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 3. 99-105.
Темченко, В.А., Ковтун, Е.В., & Мальцева, Т.Н. (2016). Применение игровых видов спорта в спортивно-ориентированном физическом воспитании студентов. Спортивні ігри, 2, 54-57.
Філенко, Л.В. (2006). Оптимізація навчального процесу з інформаційного забезпечення спеціальності студентів-спортсменів з урахуванням когнітивних якостей. Слобожанський науково-спортивний вісник, 9, 155- 157.
Філенко, Л.В. (2017). Алгоритмічні основи побудови навчально- тренувального процесу студентів-спортсменів із використанням інформаційних технологій. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура, В.27-28, 318-323.
Филенко, Л.В., Филенко, И.Ю., Петренко, Ю.И., & Петренко, Ю.М. (2015). Информационные технологии при подготовке студентов вузов физической культуры. Материалы межд.науч.-практ. конф. «Здоровье человека, теория и методика физической культуры и спорта», Барнаул, 159-167.
Церковна, О., Барибіна, Л., Філенко, Л., Пасько, В., Полторацька, Г., & Басенко, О. (2017). Аналіз структури захворюваності студентів різнопрофільних вишів для пошуку шляхів оптимізації фізичного виховання. Спортивна наука України, №2(78), 47-56.
Filenko, L., Poltoratska, G., & Sadovyi, A. (2014). Algorithmic foundations of creation computer program of analysis of physical training of students of 5–11 grades evaluations. Slobozhanskyi herald of science and sport, №3(41), 38-45.
Tserkovnaya, E., Osipov, V., Filenko, L., & Pasko, V. (2017). Dynamics of changes in the structure and morbidity level of technical college students. Slobozhanskyi herald of science and sport, №2(58), 72-75.
Downloads
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).