ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Keywords:
дистанційне навчання, фізичне виховання, організація, ефективністьAbstract
Проаналізовано особливості дистанційного навчання, її переваги та недоліки. Виділено проблеми організації процесу фізичного виховання студентів в закладах вищої освіти. Підкреслено, що дистанційне навчання є відкритою та доступною, дозволяє реалізувати права людини на отримання інформації і безперервної освіти. Визначено найбільш оптимальний варіант організації дистанційного навчання з фізичного виховання.
References
Мунтян, В.С. (2016). Имплементация дистанционного обучения как условие повышения эффективности физического воспитания. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 3К 2 (71) 16, 216–219.
Мунтян, В.С., & Попрошаєв, О.В. (2019). Шляхи підвищення ефективності фізичного виховання учнівської та студентської молоді. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт).; 3К (97) 19, 355-359.
Попрошаєв, О.В., Білик, О.А., & Островський, М.В. (2015). Фізичне виховання в контексті інтеграції в загальноєвропейський освітній простір. Спортивна наука України. № 2, 36-43.
Соколюк, О.В., (2012). Дистанційне навчання в системі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 234– 238.
Старченко, С.О., (2012). Пріоритети дистанційної підготовки вчителів фізичної культури в системі післядипломної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 242– 245.
Aeiad, Eiman, Meziane, Farid (2019). An Adaptable and Personalised E- Learning System Applied to Computer Science Programmes Design Education and Information Technologies, v24 n2, 1485-1509.
Elena N. Shutenko & Andrey I. Shutenko (2015). Sociocultural Constructs of the Higher School's Innovative Potential. Journal of Psychology and Behavioral Science, v3, n1, 44-49.
Kuan-Ching Li, Yin-Te Tsai and Chuan-Ko Tsai (2008). Toward Development of Distance Learning Environment in the Grid. International Journal of Distance Education Technologies (IJDET), v6, is.3.
Оlga De Jesus (2015). Spotlight on Distance Learning and Undergraduate International ELLs. Journal of Education and Human Development, 4(2), 63-66.
Tin-Yu Wu, Han-Chieh Chao (2008). Mobile e-Learning for Next Generation Communication Environment. International Journal of Distance Education Technologies (IJDET), v. 6, is.4.
Downloads
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).