ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ШКОЛЯРІВ

Authors

  • Яна ЖЕРНОВНІКОВА
  • Світлана ПЯТИСОЦЬКА

Abstract

The article analyzes modern computer programs that are designed to individualize and differentiate the physical activity of schoolchildren.

References

Борисова, Ю.Ю. (2009). Диференційований підхід у фізичному вихованні школярів на основі використання комп’ютерних технологій: автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту: спец. 24.00.02, Дніпропетровськ, 20 с.

Гончарова, Н.М. (2009). Автоматизовані системи контролю фізичного стану дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання: автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту: спец. 24.00.02, Київ. 22 с.

Жерновнікова Я.В. (2018). Шляхи впровадження інформаційних технологій в процес фізичного виховання. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), №5(99), С. 96-99.

Жерновнікова, Я.В. (2019). Методика розвитку рухових якостей учнів основної школи на уроках фізичної культури з урахуванням рівнів біологічного розвитку: автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук: спец. 13.00.02, Харків, 20 с.

Москаленко, Н.В., Борисова, Ю.Ю., Сидорчук, Т.В.& Лядська, О.Ю. (2014). Інформаційні технології у фізичному вихованні. Навчальний посібник. Дніпропетровськ, 127 с.

Скалій, В.О. (2002). Комп’ютерні технології диференціації процесу фізичного виховання школярів (на прикладі навчання плаванням): автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту: спец. 24.00.02, Львів, 28 с.

Ashanin, V., Dryz, V., Pyatisotskaya, S., Zhernovnikova, Y., Aleksieieva, I., Aleksenko, Y., Yefremenko, A.,Pilipko, O. (2018). «Methodsfordetermining the biological age of different children». Journal of Physical Education and Sport, 18, pp.1845–1849.

Published

2023-08-09