ВДОСКОНАЛЕННЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПЛАВЦІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ «РЕКОРД»
Ключові слова:
плавання, тренувальний процес, комп’ютерна програма.Анотація
Мета: вдосконалення управління тренувальним процесом
плавців з використанням комп’ютерної програми «Рекорд». Матеріал
дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел і даних мережі
«Інтернет», анкетуваннята метод інформаційного моделювання.
Результати: розроблено комп’ютерну програму «Рекорд» для організації та
управління тренувального процесу плавців. Висновки: проведене
комп’ютерне програмування дозволило розробити інноваційний програмний
продукт, який дозволяє диференціювати спортсменів-плавців та аматорів
за рівнями їх кваліфікації, а також зберігає особисті дані, їх результати і
рейтинг на основі отриманих особистих даних з фізичної підготовленості
плавців.
Посилання
Ашанин Владимир, Ровный Анатолий, Пасько Владлена,
Войтенко Максим. Вдосконалення тренувального процесу пауєрліфтерів на основі інтерактивної програми «PersTrainer».
Слобожанський науково-спортивний вісник, 2017, 6(62), 26-30.
Булгакова Н. Ж., Морозов С. Н., Попов О. И., Павлова Т. Н.,
Никитина С. М. Плавание. Учебник. Москва: ИНФРА-М, 2018, 146.
Пасько В. В. Вдосконалення тренувального процесу регбістів на
основі застосування моделей фізичної та технічної підготовленості.
Спортивные игры, 2017, 1, 38-40.
Пасько В. В. Применение компьютерных технологий в процессе
развития тактического мышления у юных спортсменов в игровых видах
спорта. Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях, 2008, 150-152.
Платонов В.Н. Периодизация спортивной тренировки. Общая
теория и ее практическое применение. К.: Олимп. лит., 2013, 624.
Ровний А. С., Пасько, В. В. Моделі фізичної підготовленості як основа управління тренувальним процесом регбістів на етапі спеціалізованої базової підготовки. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково -педагогічні проблеми фізичної культури. Фізична культура і спорт, 2017, 2(83)17, 92-96.
Ashanin V., Filenko L., Pasko V., Poltoratskaya A., Tserkovna O.
(2017). Informatization on the physical culture of students using the «Physical education» computer program. Journal of Physical Education and Sport, 17(3), 1970-1976.
Filenko L., Ashanin V., Pasko V., Tserkovna O., Filenko I., Dzhym V., Tykhorskyi O. Introduction of the physical game Rugby-5 into the physical education of students by means of information technology. Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences, 2018, 9(3), 1293-1302.
Laughlin T. Extraordinary Swimming For Every Body - a Total
Immersion instructional book. USA: Total Immersion Swimming. 1 -st. edition, 2006, 169.
Tsos A., Pasko V., Rovniy A., Nesen O., Pomeshchikova I., Mukha V.
The improvement of the technical readiness of 16-18 year-old rugby players with the use of the computer program “Rugby-13”. Physical Activity Review 2018. № 6. pp. 257-265. doi: 10.16926/par.2018.06.31.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).