Інформаційні технології контролю знань студентів в умовах дистанційного навчання в залежності від стратегії тестування
Ключові слова:
комп’ютер, тест, стратегія, методика, контроль, студентАнотація
У дослідженні представлено моделі та методики створення комп’ютерних тестуючих програм. Надаються алгоритми планування стратегії тестування на етапі методичної розробки. Приводиться процедура кількісного оцінювання знань. В результаті дослідження розроблено алгоритм, методику та технологію для створення комп’ютерної тестуючої програми.Посилання
Ажиппо, О. Ю., & Дорофєєва, Т. І. (2007). Використовування комп’ютерних технологій в системі педагогічного контролю у спорті, Теорія та методика фізичного виховання, № 11, С. 3-6.
Ашанін, В.С., Філенко, Л.В., Філенко, І.Ю., & Полторацька, Г.С. (2017). Оптимізація засобів фізичного виховання при підготовці учнів та студентів 15-17 років з використанням інформаційних технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, В.143, 3-7.
Корягін, В.М., & Блавт, О.З. (2013). Автоматизированное обеспечение тестового контроля скоростно-силовых возможностей. Теорія і методика фізичного виховання, 1, 47-51.
Борисова, О., & Харченко, Н. (2008). Науково-дослідна діяльність студентів педагогічних ВНЗ в умовах реалізації завдань Болонської конвенції. Рідна школа, 10, 33-35.
Кашуба, В.О., Футорний, С.М., & Дудко, М.В. (2015). Використання веб-ресурсів у процесі фізичного виховання студентської молоді. Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту.
Путятіна, Г.М., & Горбачов, В.Є. (2013). Організаційний механізм регіонального управління сферою фізичної культури та спорту. Слобожанський науково-спортивний вісник, 5(38), 200-204.
Філенко, Л.В. (2017). Алгоритмічні основи побудови навчально-тренувального процесу студентів-спортсменів із використанням інформаційних технологій. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура, В.27-28, 318-323.
Церковна, О., Барибіна, Л., Філенко, Л., Пасько, В., Полторацька, Г., & Басенко, О. (2017). Аналіз структури захворюваності студентів різнопрофільних вишів для пошуку шляхів оптимізації фізичного виховання. Спортивна наука України, №2(78), 47-56.
Церковная, Е.В., Филенко, Л.В., & Строкач, С.Г. (2017). Использование сервисов Google в учебном процессе. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: збірник наукових праць, 117-120.
Azhippo, A., Shesterova, L., Maslyak, I., Kuzmenko, I., Bala, T., Krivoruchko, N., Mameshina, M., & Sannikova, M. (2017). Influence of functional condition of visual sensory system on motive preparedness of school-age children, Journal of Physical Education and Sport, 17(4), pp. 2519-2525.
Byshevets, N., Denysova, L., Shynkaruk, O., Serhiyenko, K., Usychenko, V., Stepanenko, O., & Syvash, I. (2019). Using the methods of mathematical statistics in sports and educational research. Journal of Physical Education and Sport, 3, 1030-1034.
Denysova, L., Shynkaruk, O., & Usychenko, V. (2018). Cloud technologies in distance learning of specialists in physical culture and sports. Journal of Physical Education and Sport, 1, 469-472.
Goloha, V., Romanenko, V., Podrigalo, L., Iermakov, S., Rovnaya, O., Tolstoplet, E., & Tropin, Y. (2018). Functional state of martial arts athletes during implementation process of controlled activity–comparative analysis, Physical Activity Review, 6, pp. 87-93.
Kozhokar, N., Kurnyshev, Y., Paliichuk, Y., Balatska, L., Yarmak, O., & Galan, Y. (2018). Monitoring of the physical fitness of 17-19 year old young men during physical education. Journal of Physical Education and Sport, 18(4), 1939-1944.
Shynkaruk, O. (2017). Vprovadzhennya innovatsiynykh tekhnolohiy u navchalnyy protses vyshchoyi osvity: natsionalnyy dosvid [Introduction of innovative technologies in educational process of higher education: national experience]. Physical education, sports and public health: technologies, 3, 490-505.
Tserkovnaya, E., Osipov, V., Filenko, L., & Pasko, V. (2017). Dynamics of changes in the structure and morbidity level of technical college students. Slobozhanskyi herald of science and sport, №2(58), 72-75.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).