МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ПОБУДОВИ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ І УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2016.148211Ключові слова:
імідж, іміджетворення, держава, національна культура, інформаційна політикаАнотація
Мета роботи - npoaHa.ri'iYBaTu мiжнapoдний дocвiд пoбyдoви no3HTHBHoro іміджу держави, шляхи підвищення cпoживчoгo інтересу дo її товарів та noc.ryr з урахуванням українських тенденцій. Для реалізації мети дослідження використано загальнонаукові та культурологічні методи, зокрема аналізу, порівняння, історичності і под., які дали змогу розкрити характерні особливості та еволюцію досвіду іміджетворення різних держав світу. Наукова новизна полягає у визначенні перспективних завдань кyлыypнo-iнфopмaцiйнoї дiяльнocтi України з формування власного іміджу, серед яких: po3mHpeHHH cniBpooiTHnuTBa українських устатов i opramaauni з куль- тypнo-iнфopмaцiйними центрами інших держав, участь у мiжнapoдниx npoeKTax, реалізація спільних KV.TbTypHo- мистецьких nporpaM, npocvBaHHa українських 3MI в різних мережах у світі, аювлсння на різних Moeax тощо. Висновки. Україна noBHHHa пpoвoдити активну, навіть дещо агресивну iнфopмaцiйнy no.UTUKy щодо формування власного іміджу, що сприятиме її інтеграції у світові культурні nponccu. Найближча вдала мoжливicть реалізувати це завдання, а також презентувати найкращі здoбyтки Hamoi' держави і bhrophcthth ітозитивний noTe- нціал Kpoc-KY.TbTypHoi' взaємoдiї - пісенний KoHKypc Євpoбaчeння-2017.
Посилання
Інституту польської марки для сусідніх країн та партнерів [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.icps.com.ua/doc/pres_marka_ukr.ppt.
Козловски П. Принципы этической экономии : пер. с нем. / П. Козловски. - СПб. : Эконом. шк., 1999. - 344 с.
Кононенко Л. М. Культурно-інформаційна діяльність України за кордоном: тенденції та шляхи оптимізації 2000 року [Електронний ресурс] : дис...канд. іст. наук / Кононенко Людмила Миколаївна ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мситецтв. - Режим доступу: http:www.1ib.ua-m.net/mode/28436.html.
Майбутнє іміджу України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.pravda.com.ua/news/ 2007/11/5/66346.htm.
Маркетинговая политика музеев Швейцарии накануне нового тысячелетия [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.maecenas.ru/fresh/1_2006_2/2006_1_11.html.
Олійник С. Ендж України в кривому дзеркалі «братньої» пропаганди [Електронний ресурс] / С. Олійник // Українська правда. - 2008. - 21 трав. - Режим доступу / http://dla1ogs.org.ua/issue_full.php?m_id=12932.
Основные черты внешней политики Германии [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://emigration.russie.ru/information/germanyincomunity/germanyincomunity.htm.
Павалакі М. Імідж України на міжнародній арені / М. Павалакі // Актуальні проблеми зовнішньої політики України : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, присвяч. 10-й річниці початку підготовки фахівців за напрямом «Міжнародні відносини», Чернівці, 5 груд. 2009 р. - Чернівці, 2009. - 312 с.
Стенограма третього засідання Експертного клубу «Український вибір», проведеного 31 березня в приміщенні Інформаційного агентства "Українські новини" на тему : «Імідж України: секрети успіху» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.ukranews.com/ukr/article/118820.html.
Страна как бренд [Електронний ресурс] // Новый маркетинг. - 2002. - № 11 (17). - Режим доступу: http://marketing.web-standart.net/article0$pa!241$a!9421.htm.
Укрінформ про Україну [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://svit.ukrinform.com/Swiss/ swiss.php?menu=ukrinform.
Французький культурний центр (IFU) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: 1Шр://ууу.аг1с11е.сот/
galleries.
Фукуяма Ф. Доверие: социальные добродетели и путь к процветанию : пер. с англ. / Ф. Фукуяма. - Москва : Изд-во ACT : Ермак, 2004. - 730 с.
Institute of Polish brend for neighbourly countries and partners. Retrieved from http://www.icps.com.ua/doc/pres_marka_ukr.ppt [in Ukrainian].
Kozlovsky, P. (1999). Principles of Ethical Economics. SPb.: Ekonom. [in Russian].
Kononenko, L. M. Cultural-information activity of Ukraine abroad: tendencies and ways of the optimisation of 2000 year. Candidate's thesis. Derzh. akad. ker. kadriv kultury і msytetstv. Retrieved from http:www.lib.ua- ru.net/inode/28436.html [in Ukrainian].
Future of Image of Ukraine. Retrieved from http://www.pravda.com.ua/news/2007/11/5/66346.htm [in Ukrainian].
Market policy of the museums of Switzerland before beginning of new millennium. Retrieved from http://www.maecenas.ru/fresh/1_2006_2/2006_1_11.html [in Russian].
Olunyk, S. (2008). Image of Ukrarne іп the croocked тіпот of the «brotherhood» propaganda. Ukrarnska Pravda, 21 May. Retrieved from http://dialogs.org [in Ukrainian].
The main features of the external policy of Germany. Retrieved from http://emigration.russie.ru/information/ germanyincomunity/germanyincomunity.htm [in Russian].
Pavalaki, M. (2009). Image of Ukraine in the international space. Proceedings of the Third All-Ukrainian Scientific-Practical Conference of students, young scientists, devoted to the 10-th Anniversary of beginning preparation of the specialists of «Internatronal Affatts». ChennvtsL 5 December [іп Ukrainian].
Shorthand record of the Third Meetrng of the Expert Club «Ukrainskyi vybro» held 31 March іп the apartment of the Informatron Agency "Ukrainian News " оп topro : «Image of Ukrarne: secrets of success ». Retrieved from http://www.ukranews.com/ukr/article/118820.html [in Ukrainian].
State as brand. (2002). Novyi marketynh, 11 (17). Retrieved from http://marketing.web- standart.net/article0$pa!241$a!9421.htm [in Russian].
Ukrinform about Ukraine. Retrieved from http://svit.ukrinform.com/Swiss/swiss.php?menu=ukrinform [in Ukrainian].
French cultural centre (IFU). Retrieved from http://www.artwelle.com/galleries [in Ukrainian].
Fukuiama, F. (2004). Confidence: social virtues and a way to the prosperity. Moscow: Yzd-vo AST : Ermak [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.