Три основні складові навчання фортепіано в коледжах і університетах
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2018.148244Ключові слова:
Педагогічний коледж, університет, навчання фортепіано, інновації, три складових навчання, стратегія навчанняАнотація
Мета статті – охарактеризувати три важливі складові навчання грі на фортепіано і обґрунтувати необхідність їх врахування у педагогічній практиці музичної освіти. Методи дослідження. Дослідження проводилося методами системного і структурно-функціонального аналізу на основі синтезу педагогічних традицій та новацій. Наукова новизна. У статті виділені три важливі складові навчання грі на фортепіано, зокрема: визначення і поглиблення цілей навчання, удосконалення системи навчання, зокрема навчальних планів, удосконалення навчання фортепіанному акомпануванню. Висновки. Зі швидким розвитком китайського суспільства спостерігається якісний стрибок у зростанні попиту на фортепіанні таланти, що відкриває перед університетами та коледжами широкий спектр як можливостей, так і проблем. У цьому контексті практика викладання фортепіано в коледжах повинна передбачати безперервну оптимізацію і вдосконалення власних курсів навчання фортепіано з метою продовження навчання в вищих спеціалізованих навчальних закладах. У свою чергу, викладання по класу фортепіано у вищих спеціалізованих закладах повинно продовжувати поглиблювати вже наявні навички, додатково підкреслюючи характеристики і цінність такого навчання. При цьому викладачі в коледжах і університетах повинні посилювати інтеграцію між різними навчальними закладами, постійно удосконалювати власні вміння і знання з тим, щоб максимізувати зусилля в викладанні з метою підготовки як майбутніх професійних виконавців, так і майбутніх педагогів.
Посилання
Yin, Fusu. (2015). Reform and study of the model of piano teaching in ordinary colleges and universities. Journal of Mudanjiang College, (12): 93-94 [іn China].
Gao, Rui. (2009). Reflections on the reform of piano teaching at a local college. Journal of the University of Kuging, 28 (01): 121-124 [іn China].
Ian, Thing. (2012). The choice of the piano path: the basic reforms of teaching in music education. Stage, (06): 250-251 [іn China].
Tu, Aiping. (2010). Purpose, content and methods in music education in college. Nanjing University of Arts [іn China].
Su, Ling. (2005). Preliminary study of the practice of teaching pianoforte in the conditions of reform in col-lege. Artistic education, (03): 76-77 [іn China].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.