ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕКРАННОГО ЖИВОПИСУ ПРИ СТВОРЕННІ ОДНОКАДРОВОГО ФІЛЬМУ

Автор(и)

  • Alexandr Pryadko
  • Yuri Garmash

DOI:

https://doi.org/10.32461/149858

Ключові слова:

Кадр, однокадровий фільм, зйомка, монтаж, оператор, камера

Анотація

Мета роботи. Дослідження еволюційних процесів зародження та формування теоретичного підґрунтя зйомок однокадрового фільму з врахуванням не тільки творчої, але і технологічної складової. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукового принципу об’єктивності, структурно-функціонального та аналітичного методів при аналізі теоретичних праць мистецького напряму та зображального ряду однокадрових фільмів. Наукова новизна дослідження полягає в аналізі головних складових технології екранного живопису при створенні однокадрових фільмів та в аналізі особливостей побудови сюжетної лінії таких фільмів. Висновки. Однокадровий фільм дає глядачеві відчуття реалістичності подій в екранному творі, позбавляє від авторського маніпулювання. Зйомки однокадрового фільму в значній мірі непередбачуваний процес, оскільки включає величезну кількість всіляких творчих факторів, технічних засобів, задіяних в зйомках, і вимагає досить ґрунтовного та витонченого знання технології кіновиробництва.


Біографії авторів

Alexandr Pryadko

кандидат технічних наук, доцент Київського національного університету культури і мистецтв


Yuri Garmash

старший викладач Київського національного університету культури і мистецтв


Посилання

Безклубенко С. Д. Відеологія. Основи теорії екранних мистецтв / С. Д. Безклубенко. - Київ: Альтерпрес, 2004. - 328 с.

Горпенко В. Г. Архітектоніка фільму: режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища: В 5 т. Т. 3: Монтажна архітектоніка фільму. 4.1: Кадрозчеплення. / В. Г. Горпенко. - Київ: КДІТМ імені І. К.Карпенка-Карого, 2000. - 157 с.

Горпенко В. Г. Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища. В 5 т. Т. 3: Монтажна архітектоніка фільму. Ч. 2: Сюжетотворення. / В. Г. Горпенко. - Київ: КДІТМ імені І. К.Карпенка-Карого, 2000. - 146 с.

Медынский С. Е. Компонуєм кадр / С. Е. Медынский. - Москва: Искусство, 1992. - 240 с.

Наумова Л. М. Від монтажу атракціонів до теорії інтелектуального кіно / Л. М. Наумова // Науковий вісник КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого: зб. наук. праць. - Київ: Освіта України, 2016. - Вип. 19. - С. 161-170.

Соколов А. Г. Монтаж: телевидение, кино, BHueo=Editing: television, cinema, video / А. Г. Соколов. - Москва: Изд-во «625», 2001. - 207 с.

Сокуров А. История в интерьере [Електронний ресурс] / А. Сокуров. - // Сеанс. - 2013. - №55-56. - Режим доступу: http://seance.ru/n/55-56/istoriya-v-interere

Фрейлих С. И. Золотое сечение экрана / С. И. Фрейлих. - Москва: Искусство, 1976. - 359 с.

Ширман Р. Н. Алхимия режиссуры. Мастер класс / Р. Н. Ширман. - Киев: ЗАО «Телерадиокурьер», 2008. - 448 с.

Bezklubenko, S. D (2004). Videologiya. Basic theory of Screen Arts. Kyiv: Alterpres [in Ukrainian].

Horpenko, V. G. (2000). Architectonics of the film: directing means and methods of forming patterns of screen spectacle. In 5 Volumes. Volume 3: Mounting architectonic movie. Part 1: Cadre compound. Kyiv: KDITM imeni I. K. Karpenka-Karoho [in Ukrainian].

Horpenko, V. G. (2000). Architectonics of the film: directing means and methods of forming patterns of screen spectacle. In 5 Volumes. Volume 3: Mounting architectonic movie. Part 2: Story of creation. Kyiv: KDITM imeni I. K. Karpenka-Karoho [in Ukrainian].

Medynskii, S. E. (1992). Composing the frame. Moscow: Iskusstvo [in Russian].

Naumova, L. M (2016). From installation rides to the theory of intelligent movies. Naukovyi visnyk KNUTKiT imeni I. K. Karpenka-Karoho, 19, 161-170 [in Ukrainian].

Sokolov, A. G. (2001). Editing: Television, Movies, video. Moscow: 625 [in Russian].

Sokurov, A. (2013). History of the Interior. Retrieved from http://seance.ru/n/55- 56/istoriya-v-interere [in Russian].

Freilikh, S. I. (1976). Golden Crosssection of the Screen. Moscow: Iskusstvo [in Russian].

Shirman, R. N. (2008). Alchemy of directing. Master class. Kyiv: Teleradiocourier [in Ukrainian].

##submission.downloads##