НОВАТОРСЬКИЙ ПІДХІД В ЕКЗАНІЗАЦІЇ П’ЄСИ «ЗА ДВОМА ЗАЙЦЯМИ»

Автор(и)

  • Aleksandr Pryadko
  • Nikolai Gontharenko

DOI:

https://doi.org/10.32461/149868

Ключові слова:

театр, п’єса, фільм, зйомка, світло, оператор, камера

Анотація

Мета роботи. Дослідження і аналіз новаторського втілення зображально-пластичного рішення, реалізованого в процесі створення фільму «За двома зайцями». Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукового принципу об’єктивності, структурно-функціонального та аналітичного методів при аналізі теоретичних праць мистецького напряму та зображального рішення фільмів. Наукова новизна дослідження полягає в аналізі головних компонентів технології зйомок екранної кінорозповіді при побудові сюжетної лінії, шляхом новаторського підходу до створення оператором стилізованого зображення в процесі адаптації драматургічних творів на прикладі фільму «За двома зайцями». Висновки. Щоб отримати такий шедевр, як фільм «За двома зайцями», щоб відтворити реалістичність подій п’єси на кіноекрані, оператору потрібно було вирішити такі задачі, як відтворення художньо-правдивої атмосфери в отриманому екранному зображенні, створення яскравих портретних характеристик головних та другорядних персонажів кінорозповіді, створення реального відчуття перебування глядача в іншому просторі і часі, а також коректного застосування прийому динамізації кінозображення.

Біографії авторів

Aleksandr Pryadko

кандидат технічних наук, доцент Київського національного університету культури і мистецтв

Nikolai Gontharenko

старший викладач Київського національного університету
культури і мистецтв

Посилання

Базен А.Что такое кино? Москва: Искусство, 1972. 383 с.

Бернард Шоу и кинематограф. URL: http://kinoart.ru/blogs/showacinema

Головня А. Д. Мастерство кинооператора. Москва: Искусство. 1965. 240 с.

Дрейер К.Т. О кино. Статьи и интервью. Москва:Новое издательство, 2016. 256 с.

Попов А. С. Специфика экранизации театральной пьесы. URL: http://kinopressa.ru/01_aleksandr_popov

Симбирцева Н. А. Экранизация как визуализированный текст: к постановке проблемы. Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры. 2013. №3. С. 148-154.

Старицький М. П. Твори. В 2 т. Т.2. Київ: «Дніпро», 1984. 654 c.

Фрейлих С. И. Золотое сечение экрана. Москва: Искусство, 1976. 359 с.

Bazin, A. (1972). What is a movie? Moscow: Iskusstvo [in Russian].

Bernard Shaw and Cinematography. (2011). Retrieved from http://kinoart.ru/blogs/ showacinema [in Russian].

Golovnya, A.D. (1965). Cameraman's skill. Moscow: Iskusstvo [in Russian].

Dreyer, K.T. (2016). About the movie. Articles and interviews. Moscow: Novoe izdatelstvo [in Russian].

Popov, A. S. (2016). Specifics of the adaptation of theatrical play. Retrieved from http://kinopressa.ru/01_aleksandr_popov [in Russian].

Simbirtseva, N. A. (2013). Screening as a visualized text: to the statement of the problem. Izvestiya Uralskogo federalnogo universiteta. Seriya 1. Problemyi obrazovaniya, nauki i kulturyi, 3, 148-154 [in Russian].

Staritsky, M.P. (1984). Works in 2 Volumes. Volume 2. Kyiv: Dnipro [in Ukrainian].

Freilikh, S. I. (1976). Golden Crosssection of the Screen. Moscow: Iskusstvo [in Russian].

##submission.downloads##