ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ НА МІДНИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.37.2020.221751Ключові слова:
мідні духові, звкоутворювання, звковидобування, виконавський апарат.Анотація
Мета статті полягає у виявленні шляхів вирішення проблем підготовки виконавців на мідних духових інструментах. Методологія дослідження базується на методах порівняльного аналізу обʼєктивних процесів звукоутворення та звуковидобування на мідних духових інструментах з практикою формування виконавського апарату музиканта. Наукова новизна публікації полягає в тому, що вперше для вирішення проблем підготовки виконавців на мідних духових інструментах надаються практичні рекомендації по адаптації виконавського апарату музиканта до обʼєктивних умов звуковидобування на інструменті. Висновки. Знання об'єктивних закономірностей звукоутворення й звуковидобування на мідних духових інструментах дозволяє широкому колу тих, хто навчається грі на цих інструментах, успішно вирішувати проблеми постановки виконавського апарату й удосконалення виконавської майстерності.Посилання
Apatsky, V. N. (2013). Actual problems of wind music-performing arts. Kyiv: The Zadruga [in Russian].
Venglovsky V. F. (1983). Bases of rational production while playing on the trombone. Moscow: Music [in Russian].
Venglovsky V. F. (1990). Specific features of sound production and sukowatey on brass instruments. Moscow: Music [in Russian].
Konstantinov B. P. (1974). Hydrodynamic sound production and sound propagation in a constrained environment. Leningrad: Nauka [in Russian].
Taylor E. (1976). Physics of musical sounds. Moscow: Light industry [in Russian].
Kharkevich A. A. (1954). Oscillations. Moscow: State publishing house of technical-theoretical literature. [in Russian].
Bate Ph. (1966). The Trumpet and Trombone. New York: The Viking Press.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Sergey Gorovoy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.