ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ НА МІДНИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ

Автор(и)

  • Sergey Gorovoy

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.37.2020.221751

Ключові слова:

мідні духові, звкоутворювання, звковидобування, виконавський апарат.

Анотація

Мета статті полягає у виявленні шляхів вирішення проблем підготовки виконавців на мідних духових інструментах. Методологія дослідження базується на методах порівняльного аналізу обʼєктивних процесів звукоутворення та звуковидобування на мідних духових інструментах з практикою формування виконавського апарату музиканта. Наукова новизна публікації полягає в тому, що вперше для вирішення проблем підготовки виконавців на мідних духових інструментах надаються практичні рекомендації по адаптації виконавського апарату музиканта до обʼєктивних умов звуковидобування на інструменті. Висновки. Знання об'єктивних закономірностей звукоутворення й звуковидобування на мідних духових інструментах дозволяє широкому колу тих, хто навчається грі на цих інструментах, успішно вирішувати проблеми постановки виконавського апарату й удосконалення виконавської майстерності.

Посилання

Apatsky, V. N. (2013). Actual problems of wind music-performing arts. Kyiv: The Zadruga [in Russian].

Venglovsky V. F. (1983). Bases of rational production while playing on the trombone. Moscow: Music [in Russian].

Venglovsky V. F. (1990). Specific features of sound production and sukowatey on brass instruments. Moscow: Music [in Russian].

Konstantinov B. P. (1974). Hydrodynamic sound production and sound propagation in a constrained environment. Leningrad: Nauka [in Russian].

Taylor E. (1976). Physics of musical sounds. Moscow: Light industry [in Russian].

Kharkevich A. A. (1954). Oscillations. Moscow: State publishing house of technical-theoretical literature. [in Russian].

Bate Ph. (1966). The Trumpet and Trombone. New York: The Viking Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-19

Номер

Розділ

Музичне мистецтво