Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 37 (2020)
№ 37 (2020)
Опубліковано:
2020-12-28
Мистецький простір: історія та сучасність
ПРИДВОРНА МАСКА ЯК СИМВОЛ ВЛАДИ КОРОЛЯ КАРЛА І СТЮАРТА
Alla Sokolova
PDF
3D-MAPPING ЯК СИНТЕЗ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МИСТЕЦТВА: ҐЕНЕЗА, ЕВОЛЮЦІЯ ТА АКТУАЛЬНІСТЬ У СУЧАСНОМУ СВІТІ
Alona Dokolova
PDF
Дизайн
ВІЗУАЛЬНА МОВА КОЛЬОРУ: АВТОРСЬКА КОНЦЕПЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Svitlana Pryshchenko
PDF
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
СПЕЦИФІКА СПОНСОРСТВА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПУ НАСЕЛЕННЯ ДО ХУДОЖНІХ ТВОРІВ У МАРКЕТИНГУ МИСТЕЦТВА
Dmytro Akimov
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМОТВОРЕННЯ КОСТЮМА НА УКРАЇНСЬКИХ ТЕРЕНАХ ЗА ДОБИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
Irina Nesen
PDF
СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ СУСПІЛЬСТВА
Bogdan Mazur
PDF
ПРОБЛЕМА ТИПОВОГО ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ЖИТТЄВОЇ ПРАВДИ В ЖАНРАХ ПОРТРЕТУ, ПЕЙЗАЖУ І СТАНКОВОЇ КАРТИНИ
Tamara Nedoshovenko
PDF
АНТРОПОЛОГІЯ УКРАЇНСЬКОГО АВАНГАРДУ В МИСТЕЦТВОЗНАВЧОМУ ДИСКУРСІ
Anna Lymar
PDF
ЕМАЛЬЄРНЕ МИСТЕЦТВО В МИСТЕЦТВОЗНАВЧОМУ ДИСКУРСІ. ІСТОРІОГРАФІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Oleg Naumov
PDF
Хореографія
СПЕЦИФІКА САЛЬСИ ЯК ХОРЕОГРАФІЧНОГО ФЕНОМЕНА В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ
Roman Gritsenyuk
PDF
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В СПОРТИВНОМУ БАЛЬНОМУ ТАНЦІ
Myroslav Keba
PDF
СЦЕНІЧНА БАЛЬНА ХОРЕОГРАФІЯ: ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТТЯ
Andrіy Krys
PDF
Музичне мистецтво
НА МЕЖІ ЛІТЕРАТУРИ І МУЗИКИ: ІНТЕРМЕДІАЛЬНІ КОДИ ФЕНТЕЗІ КЛІФФОРДА САЙМАКА
Olha Chervinska, Dan Paranyuk, Alyonа Tychinina
PDF
СТАРОВИННИЙ ТЕАТР ТА МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО КИТАЮ
Marina Antoshko
PDF
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ НА МІДНИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ
Sergey Gorovoy
PDF
ТРАДИЦІЇ БОГОСЛУЖБОВОГО ХОРОВОГО ВИКОНАВСТВА ГАЛИЧИНИ В КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІЙ ПРАКТИЦІ КАМЕРНОГО ХОРУ «КРЕДО» (м. Івано-Франківськ)
Zhanna Zvarychuk
PDF
КОНЦЕРТ ДЛЯ ВІОЛОНЧЕЛІ З ОРКЕСТРОМ О. ЯКОВЧУКА: ДО ПИТАННЯ ЕВОЛЮЦІЇ ЖАНРУ
Olga Kushniruk
PDF
ЗБІРНИК «АПЛІКАТУРНІ ЕТЮДИ ДЛЯ КЛАРНЕТА» С. РИГІНА В АСПЕКТІ ВИХОВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ КЛАРНЕТИСТІВ
Iryna Paliichuk, Alexander Teremko
PDF
АРХЕОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ РУКОПИСНИХ ЗБІРНИКІВ ОКТОЇХІВ XVI СТ. З КОЛЕКЦІЇ ІНСТИТУТУ РУКОПИСУ НБУВ
Mykola Рidhorbunskyi
PDF
ХОРОВА ТВОРЧІСТЬ ДЖОАККІНО РОССІНІ В КОНТЕКСТІ ДУХОВНО-РЕЛІГІЙНИХ ШУКАНЬ ІТАЛІЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ЕПОХИ РІСОРДЖИМЕНТО (НА ПРИКЛАДІ STABAT MATER)
Anzhelika Tatarnikova
PDF
ЕЛЕМЕНТИ РОЗШИРЕНИХ ВОКАЛЬНИХ ТЕХНІК У СУЧАСНОМУ ВИКОНАВСТВІ
Natalia Shevchenko
PDF
ФОРТЕПІАННЕ МИСТЕЦТВО КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ШКОЛИ ОДЕСИ: ПЕРЕДУМОВИ І РЕАЛІЇ (ВІД ХІХ – ДО ХХ СТОЛІТТЯ)
Ludmila Ivanova
PDF
ВІДРОДЖЕННЯ ФОЛЬКЛОРУ В СУЧАСНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНЦІВ
Anna Tkach
PDF
CONCERTO PIZZICATO ДЛЯ ФОРТЕПІАНО І ДЕСЯТИ ІНСТРУМЕНТІВ ТАН ДУНА В КОНТЕКСТІ ФОРТЕПІАННОЇ ТВОРЧОСТІ МИТЦЯ
Andji Pan Hun
PDF
ТВОРЧИЙ ДОРОБОК БОГДАНА АНТКІВА У ГАЛУЗІ МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА ГАЛИЧИНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Mariia Kyreia
PDF
ЗМІСТОВНІ МАРКЕРИ ПОНЯТТЯ ЕСТРАДНОГО ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО ТЕЗАУРУСУ
Tetiana Kulaha
PDF
ІСТОРИЧНІ КОРЕНІ УКРАЇНСЬКОГО РОМАНСУ У ВИЗНАЧЕННІ ВИКОНАВСЬКИХ ПРИНЦИПІВ ЙОГО ІНТЕРПРЕТАЦІЇ
Lаi Yuege
PDF
СЕМАНТИЧНІ ФУНКЦІЇ ЧАРІВНОЇ ФЛЕЙТИ В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ КАЗЦІ
Li Yan
PDF
ДИСКУРС ВИКОНАВСЬКОЇ СКЛАДОВОЇ В КОНТЕКСТІ МУЗИЧНО-ТЕЛЕВІЗІЙНИХ ПРОЕКТІВ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ (на прикладі пісні «Чорнобривці»)
Oleksandra Loktіonova-Oitsius
PDF
ПОПУЛЯРНА МУЗИКА САМБІРЩИНИ НА ПРИКЛАДІ ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ АНСАМБЛІВ РЕГІОНУ
Yulia Olach
PDF
ДИРИГЕНТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ А. КУШНІРЕНКА ЯК ЯВИЩЕ СУЧАСНОЇ ХОРОВОЇ КУЛЬТУРИ
Valeriia Periian
PDF
ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ СУЧАСНИХ МУЗИЧНО-ЕКРАННИХ ФОРМ
Tetiana Sydorchuk
PDF
ХРИСТИЯНСЬКА МІСТЕРІЯ В ДЕТЕРМІНАЦІЇ ВИТОКІВ ОПЕРИ
Iryna Krasylina
PDF
«КАНАЛ» ІНЬ ЦІНЬ ЯК ПЕРША ОРИГІНАЛЬНА КИТАЙСЬКА НАЦІОНАЛЬНА МОНУМЕНТАЛЬНА ОПЕРА
Zhang Yu
PDF
Сценічне мистецтво
ПРОБЛЕМА СПРИЙНЯТТЯ «АКТУАЛЬНОГО» ТВОРУ У КОНТЕКСТІ ПАНМОДЕРНІСТСЬКОЇ ТЕОРІЇ «ДЕГУМАНІЗАЦІЇ МИСТЕЦТВА» (на прикладі «Саломеї» Оскара Уайльда)
Nataly Vladimirova, Marina Grynyshyna
PDF
ПРИКМЕТНІ ОСОБЛИВОСТІ СЦЕНІЧНИХ АКТОРСЬКИХ ПЕРЕЖИВАНЬ
Mykhailo Barnich
PDF
ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОЇ РЕЖИСУРИ В ОПЕРНОМУ МИСТЕЦТВІ УКРАЇНИ
Vasyl Vovkun
PDF
РЕЖИСЕРСЬКИЙ ЗАДУМ ЯК ГОЛОВНА СКЛАДОВА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ЦІЛІСНОГО СЦЕНІЧНОГО ТВОРУ
Natalia Donchenko, Olga Vinar
PDF
ПОСТДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР ЯНА ФАБРА
Iryna Ivashchenko, Viktoria Strelchuk
PDF
НОВАТОРСТВО ВІЗУАЛЬНО-ПЛАСТИЧНОЇ ОБРАЗНОСТІ В ПОСТАНОВКАХ А. ЖОЛДАКА
Ruslan Nуkonenko
PDF
ОСНОВНІ ЕТАПИ ТЕАТРАЛЬНОЇ РЕЖИСЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МИКОЛИ МЕРЗЛІКІНА
Katerina Pivovarova, Alexander Matuzko
PDF
ТВОРЧИЙ ДІАЛОГ ТА ПЕРЕХРЕСНІ ВЗАЄМОВПЛИВИ У СПІВПРАЦІ ЕСТРАДНОГО АРТИСТА-ВОКАЛІСТА І ЗВУКОРЕЖИСЕРА/САУНД-ДИЗАЙНЕРА В СУЧАСНИХ УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Світлана Садовенко
PDF
КОНФЕРАНС СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЕСТРАДИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Olekciy Starshoy
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів